osaiskohan kukaan vastata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Eli sellasta kyselen, et onko kellään tullu vastaan tällaista tilannetta. Olin tänään sellatteessa ilmasessa seulonnassa missä otettiin normi papakoe jne... Ennen tutkimusta äitiysneuvolan täti kyseli kaikkia rutiinikysymyksiä kuten ehkäisyn ja sanoin et mitään ei käytetä tällä hetkellä. Tutkimuksen jälkeen täti si ovelasti kysyi minulta, että oiskohan se mahdollista että olisi iloisia uutisia odotettavissa loppukuusta jolloin menkkani pitäisi alkaa. Toivotteli kovasti tervetulleeksi äitiysneuvolaan jos tuloksia tulee. Jäi niin hämään toi juttu, et ajattelinkin teiltä kysyä oisko mahdollista mitenkään et täti ois nähny et oon mahdollisesti raskaana? En kyl itse usko, mut jäi vaan hämään. Sen olen itse henkilökohtaisesti kuullut, että ovulaation lääkäri pystyy näkemään tutkimuksen yhteydessä ja sen jos menkat ovat alkamassa. Toivotaan et joku vastaa. Kiitos etukäteen :flower: :)

Raskautta ei kohdunsuulta pysty näkemään, eikä kyllä ovulaatiota tai muutakaan kierron vaihetta (paitsi vuotoa...) varmaksi päättelemään. Toki lääkärin tekemä ultraääni on eri juttu.

Mutta - kohdunsuusi on voinut olla tavallista verekkäämpi tms - ja se toki voi raskauteen viitata.

Jos sellainen on toiveissa niin toivotan onnea ja pidetään loppukuulle peukkuja:)

Yhteistyössä