Osaisko kukaan tulkita unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
näin viime yönä unta käärmeistä.. asunnossa oli kaksi isoa myrkyllistä purevaa käärmettä, ne eivät tehneet pahaa jos niitä ei häirinnyt. Ne munivat ja munista tuli monta pientä samanlaista käärmettä jotka purivat ja vahingoittivat ihmisiä ympärilläni. Uni loppui siihen kun käärme puri minua :| :/ se oli kamala ja pelottava uni.. pitkään aikaan en oo mitään "painajaisia" nähny..

Kun käärme kietoutuu tytön jalkojen ympäri tai puree häntä, se viittaa sukupuoliseen heräämiseen. Se viittaa myös kahlittuihin tunteisiin.
Jos unessa on useita käärmeitä, puolisosi tai rakastettusi pettää sinua.
Käärmeitten kanssa taisteleminen merkitsee vihamiesten kukistamista.Käärmeen voittaminen taistelussa hävittää pahan.

Mulla on ennustuskirja jossa on tosi hyvät tulkinnat unista, mennyt lähes aina nappiin. Se on nyt muuttomiehen hallussa mutta muistaakseni käärme merkitsi muutosta, ei pahaa. Muistaakseni siis :D
Olisin unikirjaa tarvinnut nyt itekin, oli niin enteileviä unia viime yönä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Mitäs meinaa kun näkee unia että hammasheiluu ja melkein irtoo/irtoo??

Hampaan putoaminen viitta impotenssiin tai sen pelkoon. Hammas unet liittyvät myös itsetyydytyksen aiheuttamaan syyllisyyteen. Yksittäinen hammas viittaa miehen sukuelimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Unikirjasta taas:
Mitäs meinaa kun näkee unia että hammasheiluu ja melkein irtoo/irtoo??

Hampaan putoaminen viitta impotenssiin tai sen pelkoon. Hammas unet liittyvät myös itsetyydytyksen aiheuttamaan syyllisyyteen. Yksittäinen hammas viittaa miehen sukuelimeen.

:laugh: okei.hmm..eli mitäs mitäs tää nyt meinaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
hui..mä oon nähnyt hirveen usein sellaisia unia :ashamed:

Minä ja äitin näemme hammasunia ennen jotain onnettomuutta tai muuta "pahaa" asiaa... sinulla se voi olla eri juttu.

no nyt ei kyll oo mitään pahaa tapahtunut *koputtaa puuta* päin vastoin..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
kertokaa mitä tarkokittaa kun tappaa hiiren? tai yrittää tappaa..

Pelkuruutta merkitsevä hiiri on hiipumisen, hupenemisen ja näivettymisen vertauskuva. Se varoittaa voimien vähentymisestä ja kehottaa huomaamattomuuteen ja vaitioloon, kunnes vaara on ohi.

Tappamisesta ei ollu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
hui..mä oon nähnyt hirveen usein sellaisia unia :ashamed:

Minä ja äitin näemme hammasunia ennen jotain onnettomuutta tai muuta "pahaa" asiaa... sinulla se voi olla eri juttu.

Mulla ja siskolla sama juttu.

eiikä nyt musta tulee sit ihan vainoharhainen :ashamed:

Muistan viimeksi kun näin unta irtoavasta hampaasta, meni 2 päivää tuosta unesta kun kuulin että äiti oli tehnyt yhden julmimmista tempuistaan mulle :/ Jotain ikävää on aina sattunut noiden hammasunien jälkeen.

Mitä muiden unikirjat sanoo salamoinnista?

Salamat: Oivaltamisen, ymmärtämisen, loistavan ajatuksen symboli, joka merkitsee elämän voimaa. Uutiset tulevat ilman ennakkovaroitusta. Yleensä on kysymys kielteisistä seikoista, jotka järkyttävät mieltä, esimerkiksi erottaminen työpaikasta tai aviopuolison uskottomuus.

Yhteistyössä