A
ap
Vieras
Miten tää homma menee? Eli meillä tytöllä nousi kuume yöllä ja on siis luonnollisesti pois päiväkodista. Varasin täksi päiväksi lääkäriajan jos saan saikkua kolmeksi päiväksi, niin onko mahdollista että olen itse tämän päivän pois töistä ja mies to ja pe? Siis sillä samalla sairauslomatodistuksella vai pitääkö niitä pyytää molemmille oma? Oon ihan pihalla näistä asioista kun ei ole ennen tullut vastaan.
Oon itse työkkärin järjestämällä kurssilla ja tällä hetkellä siihen kuuluvassa työharjoitelussa ja torstaina täytys mennä töihin, pe on merkattu vapaaksi. Mies on töissä 250 km:n päässä ja voisi tulla kotiin to aamuna, niin pääsisin sillon iltaan töihin. Ja olla pe kotona lapsen kanssa. Mutta onko hänen työnantajansa pakko suostua tollaseen järjestelyyn kun mä kuitenkin olen täällä paikan päällä ja pe on mulla vapaa. (vaikka ei kai sitä miehen työnantajalle tartte kertoa, vai vaatikohan se jonkun todistuksen mun työssäolosta?)
Jos joku sai selvää ja osais auttaa, olisin huippukiitollinen.
Oon itse työkkärin järjestämällä kurssilla ja tällä hetkellä siihen kuuluvassa työharjoitelussa ja torstaina täytys mennä töihin, pe on merkattu vapaaksi. Mies on töissä 250 km:n päässä ja voisi tulla kotiin to aamuna, niin pääsisin sillon iltaan töihin. Ja olla pe kotona lapsen kanssa. Mutta onko hänen työnantajansa pakko suostua tollaseen järjestelyyn kun mä kuitenkin olen täällä paikan päällä ja pe on mulla vapaa. (vaikka ei kai sitä miehen työnantajalle tartte kertoa, vai vaatikohan se jonkun todistuksen mun työssäolosta?)
Jos joku sai selvää ja osais auttaa, olisin huippukiitollinen.