V
"vieras"
Vieras
Osaan siis virkata jotain. Ongelma on se etten tajua kirjallisia ohjeita. En vaan oo jaksanu opetella. Koulu-aikoina inhosin käsitöitä ja nyt yli 30-kymppisenä vasta tajunnu että osaan jotain tehdä. Esim villasukkia oon kutonut. Mutta nekin äidin opastuksella.
Oisko jollain jotain yksin kertaista liinan ohjetta tiedossa? En mitään pitsihörselöä edes halua vaan jotain aika simppeliä.
Lipasto on aika pitkä että senkään takia ei mitään monimutkaista.
Oisko jollain jotain yksin kertaista liinan ohjetta tiedossa? En mitään pitsihörselöä edes halua vaan jotain aika simppeliä.
Lipasto on aika pitkä että senkään takia ei mitään monimutkaista.