Osaisko joku antaa meikkivinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tarvitsisin aika epätoivoisesti meikkivinkkejä, vai onko seuraava askel jo kirurgia? :(
Mulla on todella ikävästi "roikkuvat" poskipäät, eli ihan kuin silmäpusiit olisivat valahtaneet tuohon posken yläpuolelle rumiksi pusseiksi. Aivan kamalan näköiset! :(

Onko olemassa jotain meikkaustyyliö millä nuo pussit saisi edes jotenkin piiloon, tai jotain konstia että ne saisi vaikka kokonaan pois? Tosin ilman sitä veistä tai ruiskuja. :D
 

Yhteistyössä