V
"Vieras"
Vieras
Tarvitsisin aika epätoivoisesti meikkivinkkejä, vai onko seuraava askel jo kirurgia? 
Mulla on todella ikävästi "roikkuvat" poskipäät, eli ihan kuin silmäpusiit olisivat valahtaneet tuohon posken yläpuolelle rumiksi pusseiksi. Aivan kamalan näköiset!
Onko olemassa jotain meikkaustyyliö millä nuo pussit saisi edes jotenkin piiloon, tai jotain konstia että ne saisi vaikka kokonaan pois? Tosin ilman sitä veistä tai ruiskuja.
Mulla on todella ikävästi "roikkuvat" poskipäät, eli ihan kuin silmäpusiit olisivat valahtaneet tuohon posken yläpuolelle rumiksi pusseiksi. Aivan kamalan näköiset!
Onko olemassa jotain meikkaustyyliö millä nuo pussit saisi edes jotenkin piiloon, tai jotain konstia että ne saisi vaikka kokonaan pois? Tosin ilman sitä veistä tai ruiskuja.