osaisittekohan auttaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumbah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bumbah

Jäsen
04.06.2007
936
1
16
Mulla on nyt kohta kuukauden ajan ollut pientä veristä vuotoa,ei läheskään yhtä runsasta kuin menkkojen aikaan,mutta esim.seksin jälkeen huomaa että mieheen on tarttunut verta :/ kuukautiset tuli viimeksi viikon etuajassa vaikka pillereitä syön,koskaan ennen ei ole alkaneet kesken pillerilevyn. Kipuja ei ole.. mistähän tälläinen tiputtelu voisi olla oireena?

mulla käy aina noin, jos siirrän menkkoja tai en pidä taukoa välillä. rengas kylläkin käytössä, mut sama asia. samanlailla kävi aikoinaan kun pillereitä söin. ehkä sit kannattaa selvittää tarkemmin jos ei koskaan aiemmin ole noin käynyt. mä varmaan tekisin varmuudeks raskaustestin ja jos nega niin odottelisin seuraavat kuukautiset ja jos sittenkään ei vielä lopu kokonaan ni sitte lääkäriin. mulla on aina loppunut tommoset välivuodot viimeistään seuraavan tauon jälkeen.

Jos oot syöny liian monta laattaa putkeen niin voi tulla noin. Mulla tuli kans 1kk vuotoa kun tein muutaman kerran niin että söin 2 laattaa ja sit menkat, sit taas 2 laattaa ja väli. :$