Osaisiko kukaan auttaa mua tuon suomi24 kirjautumisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
Ensi kertaa kirjautuin tuonne suomi24:lle niin täytin nuo tunnukset&muut tiedot ja sit tuli sähköpostiin viesti suomi24:lta että pitää klika alla olevaa linkkiä ja kopioida se selaimen niin mitä sitten???
Olisin halunnut laittaa ihanalle miehelle tositarkoituksella viestiä treffit palstalla,mutta en onnistu kirjautuun sisälle kun ne ei kelpaa jostain syystä..

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Klikkasitko sitä linkkiä mikä tuli s-postiin?

Kyllkä klikkasin,mutta mitä sitten pitää tehdä sen jälkeen??
Siinä luki vain että klikkaa sitä linkkiä ja kopio selaimeen niin tein,mut en tajua..Voi pitääkö sitä vain klikata ja sitten mitä+??

Hitsi kun mä olen sinne joskus kirjautunut, mut kun en muista yhtään.... Ei se mitenkään vaikee tai hankala juttu kyllä ollut kun ei jäänyt mieleen. Yritin äsken etsiä niitä vanhoja s-postejakin, jos niistä muistuis mieleen, mut ei löytynyt

yritin taas äsken kirjautua sisään,mutta siihen tulee vain että:kirjautuminen ei onnistunut.Tarkista salasana ja käyttäjätunnus ne ovat ihan oikein mulla.Siihen tulee vain että tämän nimistä käyttäjää ei ole rekisteröity??
Niin miten sitten rekisteröidytään ja missä??En kyllä tajua vaikka ohjeen mukaan oon tehnyt.

Yhteistyössä