Osaisiko kukaan auttaa minua sänkyasiassa? Olen etsimässä sänkyä meille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen kotiäiti

Vieras
Eli etsin sänkyä minulle ja miehelleni. Sellaista ihan oikeaa sänkyä jossa on päädyt. Se ei saa olla leveämpi kuin 140cm, 120cm olisi täydellinen. Pituutta enintään se 2m. Että MISTÄ HITOSTA MÄ LÖYDÄN SELLAISEN??! Katselin jopa huutonetistä sellaisia söpöjä vanhoja sivustavedettäviä mutta niissäkin jokaisessa oli jotain, joko liian kapea, liian lyhyt(150cm) tai ihan kauheen kallis.

mulla olis myynnissä ikean malm sänky...140cm leveä ja 200m pitkä

tosin en tiedä myynkö enää kun talo valmistuu ja ehkä sinne vieras vuoteeksi.

meinasin kirjoittaa että saahan noita, mutta se olikin aika vaikea....vissiin toi 140cm tilattiin ruotsista.....

Jos sängyn ulkomitoissa pituus ei saa olla kuin sen tasan 2m niin voi olla hiukan ongelmallista kun patjojen pituus on normaalisti sen verran, sängyt siis käytännössä muutaman sentin pidempiä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Jos sängyn ulkomitoissa pituus ei saa olla kuin sen tasan 2m niin voi olla hiukan ongelmallista kun patjojen pituus on normaalisti sen verran, sängyt siis käytännössä muutaman sentin pidempiä sitten.

joo mä tiedän. Elättelin vaan toiveita jos joku tietäis jonku erikoismitoilla sänkyjä tekevän liikkeen :D ja ikea on turhan kaukana ja sängyn pitäis olla massiivi puuta. Ja siis unelma leveys olis sen 120cm, pituutta saa olla yli sen 2m ku tuskin mistään mutta löytäisin. Eli kai pitäis puhuu et patjan koot 120cm ja 200cm. (meillä on pieni makkari ja mahdumme nukkumaan 120 leveässä hyvin, sen tiedän) huomenna taas kauppoja kierteleen...

Patjoja kans voi teettää, mun vanhemmat teetti aikoinaan metrisen joustinpatjan. Tuli vain aika kalliiksi, mut heillä oli ihana metallinen perintösänky johon patjan laittoivat :) halusivat nukkua lähetysten, 120cm sänky heistä liian leviä (molemmat yli kuuskymppisiä)

Kiitos teille avusta :) mä etukäteen ajattelin et ei kukaa varmaan jaksa paneutua mun sänky ongelmaan, mutta löytyihän sitä apua! Eli jos ei huomisella kierroksella osu kivaa kohdalle niin aletaan sit säästämään jotta saadaan mitä halutaan.

Ihan ensalkuun vois kysyä ammattikoulusta olisko siellä linjaa jossa joku voisi oppilastyönä tehdä sellaisen. Meillä oli nääs veljen kanssa massiivipuiset sängyt pienenä, leveys oli 100cm tasan, ne teetettiin ammattikoululla.

Yhteistyössä