osaisiko joku sanoa mikä mulla on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä ihme mulla on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä ihme mulla on

Vieras
Eli homma menee näin...ensin rintakehään ilmestyi muutama haaleanpunainen laikku/läntti. Hetken kuluttua jäljelle jäi renkula jonka keskellä iho on normaalinvärinen ja reunusta sellainen ruskeanpunainen. ei ole koholla vaan ikäänkuin ihon alla. Kun tämä rengas katosi jäi sellainen helmenvaalea kiiltäväpintainen laikku. Nyt samoja renkaita on molemmissa poskissa, eri kokoisia ja epätarkkarajaisia. pari näköjään muuttumassa tollasiksi helmenvaaleiksi laikuiksi. Taustalla on 3 eri hormonivalmisteen syönti 2 kk sisällä, liekö niistä voisi löytyä syy tähän? olen katsonut kuvia vitiligosta, puna ja valkojäkälästä, ehkä se valkojäkälän rengas muistuttaa eniten tätä, mutta näissä sitä helmenvaaleaa ei ole vasta kuin silloin kun se rengas on jo kadonnut. siis sitten ovat kauttaaltaan sellaisia vaaleita laikkuja.

Menen toki lääkäriin mutta ahdistaa ja ajattelin olisiko jollain tietoa/kokemusta mitä voisi olla.

Ulkonäön perusteella ei voi aina päätellä., ei edes lääkärit. Minun ihottumaani ihmetteli useampikin lääkäri. Koepalasta sitten paljastui punajäkäläksi.

[QUOTE="teetee";29306333]Jos mahdollista, ota kuvia eri vaiheista ja näytä ne lääkärille. Näin saa helpommin käsityksen oireiden vaiheista ja laajuudesta.[/QUOTE]

:laugh:

Savipuoleksikin epäilin, sitä on ollut aiemmin selässä mutta näihin ei toi sienishampoo auta, ja niistä tosiaan katoaa ikäänkuin pigmentti lopuksi. Jäljelle jää kiiltävä helmenvaalea laikku. Kutisee silloin kun laikut tulevat. Eikös punajäkälässä ne laikut ole kokonaan punasia ja koholla? Kun nämä on ihon alla, eivät mun mielestä hilseile kuin ehkä hintsisti reunasta jos oikein raapii. Törkeän rumia vaan etenkin naamassa. ????

Yhteistyössä