T
taas neuleista
Vieras
Jos joku viitsisi nähdä vaivaa pikkusen niin olisin ikikiitollinen!
Mulla olisi ohje miehen slipoveriin, haluaisin vain tehdä sen paksummalla langalla ja osaankin laskea sen verran luultavasti(ainakin kokeilemalla ja purkamalla) että paljonko luon silmukoita ym.
Mutta, ongelma tulee siinä vaiheessa kun pitää alkaa tekemään noita kavennuksia, miten nuo kavennukset jotka on tarkoitettu ohuelle langalle, suhteutetaan paksulle langalle?
Jos millään joku jaksaisi auttaa, pelastaisi mun päiväni ja ratkaisisi ongelmani!!
Ja jos niin mielellään selkeästim en ole mikään huippuneuloja.
Ja tässä se ohje
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=59&d_id=5
Mulla olisi ohje miehen slipoveriin, haluaisin vain tehdä sen paksummalla langalla ja osaankin laskea sen verran luultavasti(ainakin kokeilemalla ja purkamalla) että paljonko luon silmukoita ym.
Mutta, ongelma tulee siinä vaiheessa kun pitää alkaa tekemään noita kavennuksia, miten nuo kavennukset jotka on tarkoitettu ohuelle langalle, suhteutetaan paksulle langalle?
Jos millään joku jaksaisi auttaa, pelastaisi mun päiväni ja ratkaisisi ongelmani!!
Ja jos niin mielellään selkeästim en ole mikään huippuneuloja.
Ja tässä se ohje
http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=59&d_id=5