Osaisiko joku kertoa mikä helv... minun chilejä vaivaa?

Elämäni ensimmäistä kertaa yritän kasvattaa chilejä. Lajista ei ole mitään havaintoa. Lähtivätkin itämään ja kasvamaan tosi hienosti, mutta nyt kasvu jämähti ja lehtiin on tullut pieniä mustia täpliä sekä alimmat lehdet kellastuivat pudoten pois. Tarkkaan olen lehtiä tutkinut mutta mitään "pikkupaskiaisia" en ole havainnut.
Mitään kasvihuonetta ei ole vaan ihan lasitetulla parvekkeella viljelmääni pidän.

Osaisiko joku kertoa mistä on kyse ja voisiko taimet vielä jotenkin pelastaa vai olisiko järkevää käydä kippaamassa istutukset roskikseen?
 
"vieras"
Hei, mulla aivan sama homma, yksi chili partsilla ja lehtiin tullut ruskeita täpliä ja kasvi muutenkin nuukahtanut hoidosta huolimatta. Mutta yllätys, yhden pikku chilinpoikasen on jo kasvattanut! :)
 
[QUOTE="masi";26818944]saako varmasti tarpeeksi valoa,onko ne siellä partsilla lattialla vai korkeammalla? Muista sumutella lehtiä ja varsia päivittäin.[/QUOTE]

Parveke on tosi kuuma, etelään päin ja ovat korkealla. En ole kyllä edes älynnyt sumutella niitä, kiitos vinkistä. Pensaspaprika ja tomaatit kasvavat tosi hienosti.
 

Yhteistyössä