Osaatteko auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muutimme juuri ja tässä uudessa asunnossa wc-pönttö on inhoittavasti pinttynyt sellaiset harmaaksi ja siinä on selkeästi jotain pinttyneitä tahroja :x .
Kysymys kuuluukin, että miten sen saisi puhtaaksi????? Kloriittia olen jo kokeillut, mutta se ei oikein tehoa reunoihin, kun luonnollisesti valuu pois. Pitäis antaa vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä olen ostanut sellaista WC:n pesuun tarkoitettua ainetta, onkohan WC-ankkaa vai mitä. Sillä olen saanut lähtemään pintyneimmätkin liat :)

Mulla onkin tuota, mutta en ole edes kokeillut sitä, kun ajattelin että se ei riitä :ashamed:

Pitääkin kokeilla sitä. Pitää olla aika myrkyt, että tuon pöntön saa puhtaaksi :o .

Olen kanssa muuttanut aika törkyisiin kämppiin ja on siellä saanut liottaa ja liottaa likoja :x
Tosi " kiva " putsata toisten paskoja |O
Inhottavin taisi olla, kun suihkun lattiaan oli pinttyneenä jalan jäljet :x

Liota sillä aineella monta kertaa ja harjaa aina välillä- eikohän pahimmat lähde ja loppujen kanssa pitää vain elää :whistle:

täällä palstalla moni vannoo harpicin mustan pullon nimeen. Se on sinistä ja on geelimäistä. Aine täytyy vaikutusajan jälkeen hangata hyvin pois, muuten jää pönttö sinisävyiseksi. Meillä lähti pinttynyt keltaisenruskea p"ska pohjasta kyllä pois, mutta sitten se sininen väri korosti ilmeisesti kalkkitahroja, eli veden rajaan tuli rengas, jota ei aijemmin huomannut. Oliskohan pitänyt harjata tehokkaammin, en tiedä.