IhaNainen
Kiitti, se nainen on minä.Osaat paremmin kuin keskiverto ihminen. Harjoittelulla olisit varmasti tosi taitava! Toi nainen näyttää Hilary Swankilta
Ooh, oot nättiKiitti, se nainen on minä.
En ihan heittämällä kuitenkaan saa noita mittasuhteita saa kohilleen, siihen mulla yleensä menee kasvokuvissa eniten aikaa.Paitsi nyt luin että noihin meni tunti yhden kanssa :O Olisin veikannut 20 minuuttia.
Niin on. Mieskin on varmasti komea, mutta hauska ilme tuossa .Ooh, oot nätti
Hampaita en halunnu erotella ku meillä molemmilla on niin kaameet hampaat. Hiukset nyt oli sotkuiset uvassakin, pyrin kuitenkin noissa realismiin.Alkuperäinen kirjoittaja voi että;23363253:Paljon perusvirheitä, hampaat eroteltuna, hiukset on sotkuiset...liian paljon virheitä
Noh kokeillaan, laita se miehesi kuva =)Ei se kyllä oikeasti ole, jos ihan rehellisiä ollaan. Mun makuun on ihana mut jos laittaisin tänne kuvan niin huhhuh mitä tekstiä sit tulis.
Mua sitten niin ärsyttää tää, että kysytään _mielipidettä_ ja sitten jos jonkun mielipide on jotain muuta kuin "oih, aivan ihanaa!! <3 " niin jo heti aletaan syytteleen lynkkaamisesta ja kateudesta. Helvetti sentään. Miksei sitten jo heti ekassa viestissä voi sanoa, että vain kehuja otetaan vastaan, jos kerran todellista mielipidettä ei saa sanoa?No, oli miten oli, tänään on taas selkeästi lynkkauspäpivä meneillään. osaat sinä piirtää nyt ainakin tuhat kertaa paremmin kuin minä. Mä en osaa piirtää edes viivaa ilman apua.
Haha, ei se varmaan halua et laitan.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä se sopii;23363330:Noh kokeillaan, laita se miehesi kuva =)