Osaanko mä piirtää vai en? (melkeen jo arvaan tuomion) :D

• Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti
IhaNainen
Oonko mä nyt hyvä, keskinkertainen vai ihan kökkö? Tässä neljän piirroksen esimerkki, jokaisen piirtämiseen meni about tunti.

Seuraavat kaksi on musta paremmat

Eikös mulla muuten oo äärettömän komea mies? :D :D

Mielestäni sinulla on taipumusta, mutta tekniikkaa, näkemystä ja kokemusta vielä tarvitaan. Kannattaa käydä piirrustuskurssilla.

Tämä on muuten sellainen asia, missä olen kriittisempi kuin moni muu :D Mutta, sinun kannattaa jatkaa harrastusta ja koittaa luopua ns ääriviivapiirtämisestä ja värittämisestä, lisätä kontrastia ja koittaa piirtää mitä näet, ei sitä mitä aivot väittävät näkevänsä.

Viimeksi muokattu:
IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja voi että;23363253:
Paljon perusvirheitä, hampaat eroteltuna, hiukset on sotkuiset...liian paljon virheitä
Hampaita en halunnu erotella ku meillä molemmilla on niin kaameet hampaat. :D Hiukset nyt oli sotkuiset uvassakin, pyrin kuitenkin noissa realismiin.

Pinki on ihan oikeassa, mulla on vähän ongelmana nuo ääriviivat piirtää liian vahvana. :)

IhaNainen
[QUOTE="vieras";23363269]Niin on. Mieskin on varmasti komea, mutta hauska ilme tuossa :D.[/QUOTE]

Ei se kyllä oikeasti ole, jos ihan rehellisiä ollaan. :D Mun makuun on ihana mut jos laittaisin tänne kuvan niin huhhuh mitä tekstiä sit tulis. :D

voi huokaus
No, oli miten oli, tänään on taas selkeästi lynkkauspäpivä meneillään. osaat sinä piirtää nyt ainakin tuhat kertaa paremmin kuin minä. Mä en osaa piirtää edes viivaa ilman apua.
Mua sitten niin ärsyttää tää, että kysytään _mielipidettä_ ja sitten jos jonkun mielipide on jotain muuta kuin "oih, aivan ihanaa!! <3 " niin jo heti aletaan syytteleen lynkkaamisesta ja kateudesta. Helvetti sentään. Miksei sitten jo heti ekassa viestissä voi sanoa, että vain kehuja otetaan vastaan, jos kerran todellista mielipidettä ei saa sanoa?

Ja niin, mun mielestä apn piirustukset ei ole kehuttavia, ihan normaalitasoa. Mut mähän oonkin varmaan vaan kateellinen lynkkaaja enkä mitään muuta.

Yhteistyössä