Osaako teijän 2,5v...(meijän 2v 8kk)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
laita telkarin päälle,laita dvd elokuvia,käytä play st.meillä kyllä osaa ja mull on jo korvissa soivat hänen lasten elokuvia :kieh: hän niitä aina katso niin kovalla äänellä!Miten mä saan hänet edes katsoa jotain muuta,kun sama elokuva pyöri koko päivä,enkä saa edes ikinä sen kinni,kun niin kova kiuku alkaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Älä missään nimessä anna katsoa telkkaria (dvd:tä) koko päivää. Ei tee hyvää pienille edes se, että telkku on päällä "taustahälynä" päiväkaudet.

ei hän edes katso ,se on vaan päällä kokopäivä,enkä saa sen mitenkään kinni :/

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Älä missään nimessä anna katsoa telkkaria (dvd:tä) koko päivää. Ei tee hyvää pienille edes se, että telkku on päällä "taustahälynä" päiväkaudet.

Kuka teillä päättää asioista, sinä vai lapsi? Jo on kumma, kun ei aikuset osaa tällaisia asioita ratkaista. Filmit pois koneista ja piiloon. Ei se lapsi kuole, vaikka vähän kiukuttelee.

No päivästä tulee kauhea, mutta tulavaisuus on kivampi, kun videot ei ole päällä koko ajan. Eli koska olet isompi, estät vain lasta laittamasta videota sisään ja suljet telkun. Ota vaikka teeveen johto pois seinästä.

Ihan varmasti saat. Jos ei muuten, niin johto irti seinästä. Joo joo, kiukkuaa kyllä, mutta mitä sitten? Vanhempien homma on asettaa rajat.

johto irti, ja hups, se on nyt rikki.. kun keran on katsonut.

Ihan varmasti saat. Jos ei muuten, niin johto irti seinästä. Joo joo, kiukkuaa kyllä, mutta mitä sitten? Vanhempien homma on asettaa rajat.

ai nii hän osaa johdotkin laita :laugh: hän minulle laita joka aamu tietokoneseen kaksi johtoa ja kerran laitoi play st:iin,mun pitäis ne jonnekiin kaummas laita :laugh:

KUMPI TEILLÄ ON POMO? SINÄ AIKUISENA VAI LAPSESI?

Niin, no eikös nuo 2,5-vuotiaat nyt kärtyä muutenki pitkin päivää ;-).

Asiahan on vaan niin simppeli, että jos haluat, että dvd:n katsominen loppuu niin silloin pidät huolen siitä, että se kans loppuu. Jos 2,5-vuotiaasta on sinulle asian suhteen muka jotain vastusta niin aijai, mitä vaikeuksia teillä on vielä edessänne, kuhan junnu vähän kasvaa.

Menkää ulos!

Ai niin ja meillä tuon ikäinen joka ei osaa, ja niinkuin joku sanoikin, ei hänen tarvitsekaan. Meillä katsotaan yksi video päivässä tai sitten pikkukakkonen. Muun ajan pyrimme pitämään tv:n kokonaan kiinni.

juu mutta se kiuku voi kestää koko päivä,te ette tunne mun esikoista :snotty:

En tunne en, mutta mulla on kans 1v10kk jästipää-poika. Kiukku voi tosiaan kestää piiiiiitkään, välillä unohtua ja taas palata, mutta ei voi mitään. Elämässä ei aina saa kaikkea mitä haluaa.

Ja tuosta johtoasiasta. Pankaas se koko DVD-televisiotoosa piiloon muutamaksi viikoksi, Tekee ihan hyvää. Jos et halua ihan noin radikaaliksi ruveta, ota johdot irti sekä seinästä että laitteesta, niin ei varmasti laita enää niitä päälle.

Mä tein lapsille selväksi et nut on tietokone kaks päivää kiinni. Ja kyllä se pysy ku olin niin tiukkana et se pysyy!
Elkää antako lasten tehdä mitä huvittaa. Joku raja pitää olla. Jos annat nyt lapsen pompottaa itsia niinku hän haluaa niin entä sitten muutaman vuoden päästä.

juu mutta se kiuku voi kestää koko päivä,te ette tunne mun esikoista :snotty:

Mä tunnen omat lapseni. Varsinkaan tolle nuoremmalle ei tahdo pärjätä, koska se yrittää määrätä ja jos asiat ei mee niinku se haluu, niin se rikkoo tavaroita ja jaksaa huutaa vaikka 12 tuntia putkeen. Senpä takia mä EN VOI antaa kaikkea periksi, koska muuten se mukula pääsee niskanpäälle ja rupeaa päättäämään mitä täällä saa tehdä ja mitä ei.

Se kieltäminen on kamalaa ja voi olla, että pitää kieltää samasta asiasta viikon ajan, mutta sen jälkeen helpottaa ja on taas mukavaa, kun saa itse päättää, milloin kuuluu taustamölyä telkkarista.

Miten 2,5-vuotias voi estää sinua sulkemasta televisiota???

Ja sitten ihmetellään, että muurosiässä lapset ei mitenkään tottele ja kunnioita vanhempiaan...