osaako teidän lapset laulaa?

meidän poju, 3v9kk on nykyisin Puuha Peten fani ja aika usein laulaa sen Puuha Peten biisin ja se menee näin:

Puuha Pete, kaiken koijaa, Puuha Pete, tietelli. Rolle myös, Ystävä, hyvä, aamulla yö... Puuha Pete, tietelli.. :D

Hämä-hämä-häkki kiipes angalle, sade ankka, aurinko aamas satehen, hämä-hämä-häkki kiipes uudelleen.. Muna muna hainen kotta kujettaa.. Säki säki pieni..

ja tyty 2v3kk perässä, hämä-hämä-häkki kiipesetejee... :D :heart:

se on niin ihanan kuuloista, vaikka virheitä tuleeki.. :heart:
 
Meillä tuo poitsu 3-v.7kk laulaa myös puuha-petelaulua,pupu istuu maassa.Sitten on tullut mukaan näitä perhe-ja päiväkerhoissa laulettuja Jumalan kämmenellä,ja jotain hän laulelee mikä menee näin taivaan isä suojan antaa ja varjellessa hyvä mennä on...Myös keksii itse sanoja ja laulaa... =)
 
Tyttö 3 v 11 kk osaa laulaa KAIKKI laulut, alkaen Matista ja Teposta :D ja päätyen perinteisiin lastenlauluihin. Kaikki sanat ja kirjaimet on tulleet selkeinä jo kaaaauan, 2½-vuotiaasta. Joskus alle kaksivuotiaana tytön laulut oli tosi söpöjä, ja teki omia sanoituksiakin tyyliin "Ihhahhaa, ihhahhaa, hepo hiinahtaa, aaaa, inanaa, inanaa, tulee velivauva" (odotin tuolloin poitsua). Paras taisi kuitenkin olla "Nalleperse tässä on, nalleperse vallan ton" eli Ti-Ti Nallesta tuttu Nalleperhe tässä on, nalleperhe vallaton :D . Huomautettiin muuten ihan vaan pari kertaa että se on PERHE, ei PERSE, mutta tyttö ei uskonut. Piippolan vaari oli "Piipaa vaalii oli talo, hiiaa hiiaa heeeeei" joskus kun tyttö oli 1½v :heart:

Poika vasta hyräilee ja lallattelee, kun ei vielä osaa puhua. Yhden joululaulun lal lala laa-kohdat menee kyllä ihan oikein nuotilleen. Ja Ihhahhaa on toinen bravuuri :).

Harmittaa, kun en tullut nauhoittaneeksi tytön lauluja aikoinaan. On niitä vieläkin kiva kuunnella, mutta hellyyttävimmillään ne oli silloin, kun sanat ei menneet ihan oikein vain jotain sinnepäin =).
 
tossuliini
osaa kumpikin laulaa niinkuin äitinsäkin ja nuoremman tytön isäkin on hyvä laulamaan, ollaan joskus yhdessä laulettu karaokea baarissa, mä olen ite joskus voittanut yhden karaokekisankin, paikallisen mutta siitä on varmaan kymmenen vuotta kun sen kisan voitin
 

Yhteistyössä