osaako kukaan tulkita unia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
olen nyt viitenä yönä peräjälkeen nähnyt unia, joissa aina joku pimeä naamarimies yrittää tappaa minut, siinä kuitenkaan onnistumatta, ja tappaakin sen sijaan perheeni nähteni, kaikki ystäväni ja tuttuni yksi kerrallaan, mutta ei koskaan pysty tappamaan minua, pääsen aina karkuun. Lopussa minä aina tapan sen murhaajan mutta kaikki läheiseni ovat kuolleet. Jokainen uni on erilainen, osassa murha-ase on rynnäkkökivääri, osassa kirves ja niin edelleen, mutta idea, lopputulos ja murhaaja on aina sama.
Nämä unet ovat alkaneet tosissaan häiritsemään kun ne ovat toistuvia, en koskaan näe samanlaisia unia kahta kertaa...

Hei! Yleensä unien merkitys paljastuu, kun niitä vähän itse pyörittelee mielessään. Toisten unien (eikä aina omienkaan) merkityksestä voi sanoa mitään varmaa, mutta esim. tuossa voisi olla takana joku asia, joka mielestäsi jollain tasolla uhkaa sinua tai perhettäsi. Tiedät kuitenkin, että pystyt voittamaan sen asian /pääsemään sen yli.
Sekin voi vaikuttaa saman unen toistumiseen, jos illalla ajattelet sitä edellisen yön unta.

Itselläni stressi aiheutti aiemmin tuon tyyppisiä unia, mutta nyt ne ovat vähän muuttaneet muotoaan.

kiitoksia vastauksista, tuo voipi käydä järkeenkin että joku asia uhkaa minua ja perhettäni ja olen ainoa joka voi asialle tehdä jotain, se kyllä sopisikin kuvioon. On vaan ollut tosi hämmentäviä nämä unet. Pelottaa miten alitajunta kehittelee kaikenlaisia omia juttujaan..

kiitoksia vastauksista, tuo voipi käydä järkeenkin että joku asia uhkaa minua ja perhettäni ja olen ainoa joka voi asialle tehdä jotain, se kyllä sopisikin kuvioon. On vaan ollut tosi hämmentäviä nämä unet. Pelottaa miten alitajunta kehittelee kaikenlaisia omia juttujaan..

Kyllähän sitä mieluummin olisi näkemättä unia kenenkään kuolemisesta, ja sellaisista unista jää ainakin minulle inhottava olo koko seuraavaksi päiväksi. Ei kuolema unissa kuitenkaan yleensä tosiaankaan tarkoita mitään oikeaa kuolemaa, vaan usein se kuvastaa juuri muutoksia ja pelottavia asioita. Itse pääsen pelottavista ja kuolemaa käsittelevistä unista parhaiten yli niin, että kerron ne jollekin tai kirjoitan ne johonkin. Niin kuin sinäkin kirjoitit tänne.

Parempia unia ensi yölle! :)

Yhteistyössä