Osaako kukaan tulkata unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaus

Vieras
Mitäköhän tarkoittaa, kun olen nähnyt muutaman kerran lyhyen ajan sisällä unia kuolleista sukulaisistani...
Sellaisistakin, joita en oikeasti ole koskaan nähnyt, olen vain heistä kuullut.
Viimeyönä olin isäni lapsuudenkodissa, joka ei oikeasti ole koskaan ehtinyt olla minulle mummola ja siellä oli mummoni, jonka kanssa sain "viimein" jutella...siellä oli isän sisko nuorena ja äitini veljiä, joista osa jo kuollut ajat sitten...istuimme kahvilla ja sain maistella entisajan kakkuja ja keksejä...olin niiiiiiiiiin innoissani! Uni oli todella ihana, niinkuin muutkin nämä unet, joissa olen saanut jutella kuolleiden sukulaisteni kanssa. Eivät missään määrin ahdistavia unia tms. Oli superihanaa "tavata" mummoni ja jutella, ihailin häntä suuresti ja kerroin kaikkea itsestäni.

Mistä nämä unet tulee? Olenko kuolemassa tmv?
Vai onko tämä vain sitä, että oikeastikin kaipaan näitä ihmisiä, vaikken ole tuntenutkaan...monesti haluaisin olla siellä vanhassa ajassa ja nähdä sitä elämää..mietin monesti niitä ihmisiä, jotka ovat silloin olleet ja miten he ovat eläneet. Ja yksi isäni sukulainen, joka kuoli pari vuotta sitten, hänen kuolemaansa en oikein ole osannut sulattaa...olisi niin mukava, kun hän vielä olisi olemassa...mietin häntäkin usein ja hänet "tapasin" unessani vähän aikaa sitten, sekin oli ihana uni.
Mutta kertooko nämä unet jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja Kuolemaa ei ole:
Kertoo siitä että olet astraalitasolla käynyt heidän luonaan.

Mitä tuo tarkoittaa? Mikä on astraali? :)
Unet oli ihania, täytyy vielä sanoa. Todella ihania. Minun mummo oli viimeyönä todella POP! :D

On olemassa useita olemisen tasoja. Tämän fyysisen elämämme lisäksi on astraali- sekä kausaalielämät. Ns. "kuolema" on jakso jolloin palaamme sellaiselle olemisen tasolle jossa ymmärrämme olevamme valoa. Myös unen aikana voimme irrottautua fyysisistä rajoituksistamme ja voimme tavata mm. henkilöitä jotka ovat poistuneet edellisestä fyysisestä elämästään.

Yhteistyössä