Osaako kukaan tehdä päätöksiä itse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hupia

Vieras
Siis ainakin kun tälle palstalle tulee niin saa lukea, voinko tehdä näin, menenkö vai en, ostanko, luotanko, teenkö, saanko, voinko...jne. Aivan kaikkea pitää täältä kysyä. Eikö ihmiset osa ajatella itse. Tehdä päätöksiä itse ilman että täältä pitää plussalaisten mielipide kysyä.

Osaan kyllä, mutta on sitä mukava kysyä toistenkin mielipidettä asiasta.. Tai jos vähänkin askarruttaa niin täältä saat takuuvarmasti toisten mielipiteitä! (niin positiivisia kuin negatiivisiakin)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Vastaavanlainen kysely taisi olla täällä viime viikolla. En edelleenkään pysty itsenäiseen päätöksentekoon. Onneksi tämä palsta on 24 h auki.

ja kun palsta jumii istun tässä lamautuneena enkä tiedä mihin menisin tai mitä tekisin

kyllä ihmiset itse päätöksensä tekee, mutta joskus sitä kaipaa vahvistusta omille ajatuksilleen tai toisenlaista näkökantaa, ja mitä pahaa siinä on että kysyy ns. yleistä mielipidettä?

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Vastaavanlainen kysely taisi olla täällä viime viikolla. En edelleenkään pysty itsenäiseen päätöksentekoon. Onneksi tämä palsta on 24 h auki.

ja kun palsta jumii istun tässä lamautuneena enkä tiedä mihin menisin tai mitä tekisin

Joo. Se on aivan hirveä tunne. Jumittiko tämä palsta äsken?

B) elämäni plussalla

Osaa. Mutta on kiva kysyä toisten mielipidettä :D
ainakin joskus. Mä oon kyllä ihan hirvee jahkailija joissain ihan yksinkertasissa asioissa joskus. Tyyliin, meenkö k-kauppaan vai s-markettiin, ostanko punasen vai mustan paidan, ostanko sen tästä kaupasta, vai etsinkö muualta. Nää on näitä.... :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:

B) elämäni plussalla

:xmas: !

Yhteistyössä