T
tulevan ekaluokkalaisen äippä
Vieras
Mietin vain,että onko paljokin lapsia jotka eivät osaa uida kouluun mennessä?Onkohan siitä paljokin haittaa jos ei osaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haittaa on jos menevät uimaan koko luokan voimalla ja just se mun lapsi on ainoo joka ei osaa uida ja jää toisten jalkoihin siellä altaassa kun ope ei jouda vahtimaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä haittaa siitä voisi olla? Lapsi ei opi lukemaan, kun ei osaa uida?
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:Haittaa on jos menevät uimaan koko luokan voimalla ja just se mun lapsi on ainoo joka ei osaa uida ja jää toisten jalkoihin siellä altaassa kun ope ei jouda vahtimaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä haittaa siitä voisi olla? Lapsi ei opi lukemaan, kun ei osaa uida?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja äityli:Haittaa on jos menevät uimaan koko luokan voimalla ja just se mun lapsi on ainoo joka ei osaa uida ja jää toisten jalkoihin siellä altaassa kun ope ei jouda vahtimaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä haittaa siitä voisi olla? Lapsi ei opi lukemaan, kun ei osaa uida?
jos luokalla on 20 oppilasta niin heistä kolme saattaa osata uida
täälläpäin on vissiin iso osallistumisprosentti noihin koulunsa aloittavien uimakouluihin sillä täällä jos luokalla 20 oppilasta niin 3 ei osaa uida.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja äityli:Haittaa on jos menevät uimaan koko luokan voimalla ja just se mun lapsi on ainoo joka ei osaa uida ja jää toisten jalkoihin siellä altaassa kun ope ei jouda vahtimaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä haittaa siitä voisi olla? Lapsi ei opi lukemaan, kun ei osaa uida?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja äityli:Haittaa on jos menevät uimaan koko luokan voimalla ja just se mun lapsi on ainoo joka ei osaa uida ja jää toisten jalkoihin siellä altaassa kun ope ei jouda vahtimaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä haittaa siitä voisi olla? Lapsi ei opi lukemaan, kun ei osaa uida?
Pojan luokalla puolet osasi. Ja niistä kolme ui satoja metrejä.
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:täälläpäin on vissiin iso osallistumisprosentti noihin koulunsa aloittavien uimakouluihin sillä täällä jos luokalla 20 oppilasta niin 3 ei osaa uida.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja äityli:Haittaa on jos menevät uimaan koko luokan voimalla ja just se mun lapsi on ainoo joka ei osaa uida ja jää toisten jalkoihin siellä altaassa kun ope ei jouda vahtimaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä haittaa siitä voisi olla? Lapsi ei opi lukemaan, kun ei osaa uida?