Osaako joku laskea mun lomarahat ja kuukauden palkan?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita palkanlaskijalle ja kysy?

OSAAKO IHMISET LUKEA??!!!

Ekassa viestissä ihan selkeästi sanotaan, että PALKANLASKIJAA EI OLE, TYÖNANTAJA LASKEE ja TILINAUHA TULEE JOSSAIN VAIHEESSA!!!

:headwall: :headwall:

No sitten soitto työnantajalle.
Näin itse tekisin.

Saisi ehkä selvyyden eikä tarvisi miettiä.

Koska tilinauhan pitäisi tulla?Pyydä sekin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei siellä varmaan muuta ole tulossa kuin lomalta paluurahat ja ehkä se ikkunanpesut jos sitä ei tuossa nyt ole...

Loman ajaltahan maksetaan normaali palkka, eli jos lasketaan tuo 132 tuntia työtunteja ja loma-ajan palkkaa, niin saadaan verottomana joku n. 923 euroa. Eli tuossa on nyt joku satku ylimääräistä. Lomarahaksi liian vähän ja ilmeisesti myös siihen ikkunanpesuun ei täsmää, jos sen piti olla n. 150 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei siellä varmaan muuta ole tulossa kuin lomalta paluurahat ja ehkä se ikkunanpesut jos sitä ei tuossa nyt ole...

Loman ajaltahan maksetaan normaali palkka, eli jos lasketaan tuo 132 tuntia työtunteja ja loma-ajan palkkaa, niin saadaan verottomana joku n. 923 euroa. Eli tuossa on nyt joku satku ylimääräistä. Lomarahaksi liian vähän ja ilmeisesti myös siihen ikkunanpesuun ei täsmää, jos sen piti olla n. 150 euroa.

Mulla loma kestää tän kuun loppuun.eka työpäivä on 1.7.Oisko mulla sitten 10 lomapäivää..Pitää vaan odotella sitä tilinauhaa.

Yhteistyössä