• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Osaakin ihmiset olla törkeitä! tekstiviestiasiaa!

  • Viestiketjun aloittaja tökeröä
  • Ensimmäinen viesti
tökeröä
tällaisen viestin äsken sain:

"Koskaan tahtoisi en olla pummi.
Poikana en saata olla mummi.
Oi, jos sentään voisin olla kummi."


Ja kun meillä on jo kummit valamiina. Miten nyt sitten sannoo EI tuolle viestille? :(
 
apsi
Meille kanssa ilmoittautui kaksi kummiehdokasta pojalle kun kummit oli jo valittuina. Ei sentään viestillä, ja tilanteesta päästiin eroon jotakuinkin hallitusti... Mitenkäs sitten, voisitkos vastata, että kiitos tarjoutumisesta, kummit on jo valittuina, mutta avoinna olisi paikka toki vielä yhdelle lapsen "omalle aikuiselle", jos halua olisi?
 
Vastaa että "Heh, olitpas hyvän runon keksinyt" :)
Mut mitä yksi lisäkummi haittaa?
Mulla oli koulukaveri sellainen tapaus, että melkeiln suuttui mulle kun en pyytänyt häntä esikoisen kummiksi, no pyysin sitten tokan kummiksi, eikä hän ole yhtään ainoaa syntymäpäivää muistanut edes tekstiviestillä tai kortilla. Eli aika yksipuolista ollut meidän yhteydenpito :/
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja tökeröä:
tällaisen viestin äsken sain:

"Koskaan tahtoisi en olla pummi.
Poikana en saata olla mummi.
Oi, jos sentään voisin olla kummi."


Ja kun meillä on jo kummit valamiina. Miten nyt sitten sannoo EI tuolle viestille? :(
:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Oliko toi törkeetä? Mun mielestä se oli sööttiä, toki tekstiviesti on vähän hassu tapa asiaa kysyä ...Asiallisen vastauksen voit laittaa tekstarina takaisin :)
Miksi sitä pitäisi kysyä? Vanhemmat kyllä pyytää kummit ennen ristiäisiä joten kenenkään ei tarvitse itse asiaa alkaa kysellä.
 
Meillä kans miehen sisko olis ehdottomasti halunnut esikon kummiksi. Ei otettu. :xmas: Suurin syy on se, että koen kummina olon jotenkin "roolimallina" ja sitä hän ja hänen miehensä eivät ole! :kieh: Ristiäisten jälkeen ilmoitti haluavansa seuraavan kummiksi...Kuinkahan käy... :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Oliko toi törkeetä? Mun mielestä se oli sööttiä, toki tekstiviesti on vähän hassu tapa asiaa kysyä ...Asiallisen vastauksen voit laittaa tekstarina takaisin :)
Miksi sitä pitäisi kysyä? Vanhemmat kyllä pyytää kummit ennen ristiäisiä joten kenenkään ei tarvitse itse asiaa alkaa kysellä.
Eihän tässä mitään lakia ole, tottakai kummiksi haluava voi itsekin asiaa kysyä :) Minun ystäväni kysyi asiaa ennen kuin ehdin itse ehdottaa ja tulin tosi iloiseksi :)
 
kodin hengetär
Kaverille sattui vähän samantapainen juttu kaason kanssa. Yks tyyppi välttämättä halusi kaasoksi, muttei sitten tehnyt häitten eteen yhtään mitään. Kyllä tuollaisiin kunnia/luottamustehtäviin pyydetään eikä aleta itseään tuputtamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
Vastaa että "Heh, olitpas hyvän runon keksinyt" :)
Mut mitä yksi lisäkummi haittaa?
Mulla oli koulukaveri sellainen tapaus, että melkeiln suuttui mulle kun en pyytänyt häntä esikoisen kummiksi, no pyysin sitten tokan kummiksi, eikä hän ole yhtään ainoaa syntymäpäivää muistanut edes tekstiviestillä tai kortilla. Eli aika yksipuolista ollut meidän yhteydenpito :/
Tuo ei ollut omakeksimä, vaan Elina Karjalaisen Uppo Nallesta, Laulavan Lintukoiran runo.

Vastaa korrektisti, että kumminpaikat on täytetty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Alkuperäinen kirjoittaja Tikku:
Vastaa että "Heh, olitpas hyvän runon keksinyt" :)
Mut mitä yksi lisäkummi haittaa?
Mulla oli koulukaveri sellainen tapaus, että melkeiln suuttui mulle kun en pyytänyt häntä esikoisen kummiksi, no pyysin sitten tokan kummiksi, eikä hän ole yhtään ainoaa syntymäpäivää muistanut edes tekstiviestillä tai kortilla. Eli aika yksipuolista ollut meidän yhteydenpito :/
Tuo ei ollut omakeksimä, vaan Elina Karjalaisen Uppo Nallesta, Laulavan Lintukoiran runo.

Vastaa korrektisti, että kumminpaikat on täytetty.
mä muistelin kans että olis uppo nallesta tuttu runo

 

Yhteistyössä