Osaa taas äijä ajatella perkele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
|O Miehellä on iltavuoro viikko menossa.. no soitti äsken töistä että menee huomenna aamuun.. (ok.. ei siinä mitään) MUTTA sano sen jälkeen et lupas mennä myös lauantaina töihin |O lauantai piti olla meidän aikaa.. meillä oli suunnitelmatkin lauantaille.. (piti mennä yhtee paikkaa kyläilee missä ei oo pitkää aikaa käyty) sun muuta kivaa |O :headwall: Ja herra ties sen varsin hyvin että mä petyn jos se peruuntuu :'(

Mä oon niiiiiin vihanen täällä.. tuo kyläreissuki oli sovittu jo hyvissä ajoin sun muuta :'( |O :headwall: :headwall: :headwall:
Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiin odotin lauantaita :'(

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Haluaa vaan saada rahaa että turvaa tein taloudellisen tilanteen..en usko että se pahalla tarkotti.. :hug:

Voi luoja mikä kommentti!!! Jos mun mieheni tekis noin, mä käsittäsin sen niin, että miehen arvomaailmassa työ menee kaiken edelle ja III maailmansota ois valmis alkamaan. Voi saamari... turvaa teidän taloudellisen tilanteen... Voi hemmetin halipusulässykaksplus!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Moneenko asti se on lauantaina töissä, ehdittekö kylään sen jälkeen?

ei sanonut.. sopii kuulema jonkun pomon kanssa sen tänää myöhemmin.. taidan laittaa sille viestin että paree sopia työajat sillee että päästään kauppaan ja ehditään kylään.. tai sitten jättää autonsa mulle ja vaikka kävelköön töihin |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan kökkö sentään. Mutta et sä sitten voisi yksin lähteä sinne kivaan paikkaan lauantaina?

no tietty.. mä vaan tarvisin autoa sillo.. ja mies kulkee autolla töihin.. eli .. joko mä vien miehen töihin et saan auton.. (tässä mielentilassa oon kyl sitä mieltä et kävelköö perkele |O ) tai jään kotii..

Alkuperäinen kirjoittaja Blondie-1:
No mitäs miehes vastasi, kun siinä puhelussa kerroit, että teillähän oli lauantaille suunnitelmia. Siis kun hän noista työvuoroistaan soitti ja kertoi lauantain töistään.

en mie ehtiny kuuntelee ku suutuin ja länttäsin luurin korvaan :ashamed:
mut soitti äsken ja sanoi et hän tekee lyhkäsen päivän lauantaina et päästään YHDESSÄ kylään :heart:

lepyin hieman.. :snotty:

Yhteistyössä