osa-aikatyöhön?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Elina"

Vieras
Mitä tienaa kun kaksi päivää viikossa töissä siis verrattuna työttömyyteen liiton rahoilla
tai kokopäivätyöhön? Kuluuko tai kertyykö liiton päivät niiltä kahdelta päivältä? Entä
kolmelta työttömyyspäivältä?
 

Yhteistyössä