osa-aikainen työ, mistä löysit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-atyö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o-atyö

Vieras
Hei! Mistä te joilla on osa-aikainen työ, olette työnne löytäneet? Kertoisitteko mitä teette ja paljonko saatte palkkaa? Ja missäpäin Suomea? Kiitokset kovasti :)

Menin ä-loman sijaiseksi, tein kokoaikaista ja jatkoin osa-aikaisena kun viranhaltija palasi töihin. Viranhaltija tekee 60%, minä 40 % joka tarkoittaa rahassa toista tonnia, ihan ok. Ikävää tässä oli se kokoaikainen pätkä. Kivempi olisi ollu tsekä itsen että lasten kannalta aloittaa osa-aikaisena. Mutta olipahan töitä.

Pääkaupunkiseudulla vammaisavustajana, tienaan hyvänä kuuna ehkä 600e käteen. Jos saan tuurata esim. yövuorossa olevaa. Ihan Mol:lista löysin. Halusin olla päivät kotona tyttöni kanssa, niin teen iltaa ja viikonloppua.

Tytär pitää lukion jälkeen välivuotta, ja työskentelee 30tuntia viikossa vaateliikkeessä, itse asiassa jo toisessa peräkkäin. Aloitti jo lukiossa ollessaan kesä- ja iltatöissä pienemmällä tuntimäärällä. Palkka TES:n mukainen, oli alkuun jotain 10 euroa tunnilta, mutta vuoden työkokemuksella nousi johonkin 11 euroon. Lehti-ilmoitukseen vastaamalla pääsi haastatteluun ja valittiin useiden hakijoiden joukosta.

Pääkaupunkiseudulla vammaisavustajana, tienaan hyvänä kuuna ehkä 600e käteen. Jos saan tuurata esim. yövuorossa olevaa. Ihan Mol:lista löysin. Halusin olla päivät kotona tyttöni kanssa, niin teen iltaa ja viikonloppua.

Oletko siis henkilökohtaisena avustajana vammaisella hlöllä? Niitä paikkoja löytyy mollin sivuilta ja perustuntipalkka on noin 10e tienoolla. Ilta-, lauantai ja sunnuntainlisät päälle. Tunteja
monilla vammaisilla on tarjota 40-80/kk. Vaikeimmin vammaisilla sitten taas saattaa olla avustaja ympäri vuorokauden. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostaa!

toisen työpaikan omista ja tuli kysyyn kotoa töihin alotan 1.12 tänänä soitettiin toisesta paikasta ja alotan lauvantaina. lisäksi osuukunta yrittäjännä ompelen :)

1.12 alkavassa 10-50h/viikko tämä minkä alotan lauvantaina on 10-30h/viikkoa pitää vain sumplia jotenki sopiviksi vuorot. kokiksi lähen. palkka sopiva ;) ja Lapinlääni

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja avustajaa käyttävä;27296799:
Oletko siis henkilökohtaisena avustajana vammaisella hlöllä? Niitä paikkoja löytyy mollin sivuilta ja perustuntipalkka on noin 10e tienoolla. Ilta-, lauantai ja sunnuntainlisät päälle. Tunteja
monilla vammaisilla on tarjota 40-80/kk. Vaikeimmin vammaisilla sitten taas saattaa olla avustaja ympäri vuorokauden. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostaa!

Olen kyllä, tosin palkkani on alle 9,87e/tunti + lisät sillä kaupungissani on surkea palkkaus. Järvenpäässä saisi kuulemma päälle 11 e, mutta koska en omista autoa ja pomoni asuu lähellä, niin joudun tyytymään tilanteeseeni. Tuntimääräkseni on merkitty 50h/kuussa, teen todellisuudessa paljon enemmän, mutta koska työ ei varsinaisesti ole luotu minulle, en tiedä haluaisinko enempää tehdäkään. Teen tätä työtä, koska en ehdi muutakaan etsiä.

Itse teen 50% työaikaa. Eli n. 4h päivä. Omasta pyynnöstäni nyt puoli vuotta. Vakituinen työ minulla on ja jatkossa nostan tunnit 6h päivä eli noin 80% työajasta.
Mol.fi sivustoilla on tosi paljon osa-aika töitä tarjolla. Jos oma työnantajani ei olisi suostunut järjestelyyn, olisin hakenut muualle.

24 h viikossa asiakaspalvelutyötä Helsingissä, palkka nettona noin 1000 e. Ilta- ja viikonloppulisillä saisi palkkaa nostettua, mutten halua työskennellä silloin. Olin ensin kokoaikainen.

Alkuperäinen kirjoittaja o-atyö;27296212:
Hei! Mistä te joilla on osa-aikainen työ, olette työnne löytäneet? Kertoisitteko mitä teette ja paljonko saatte palkkaa? Ja missäpäin Suomea? Kiitokset kovasti :)

vaatekaupasta ja 30h/vko palkka tes:in mukanen +5% lisä. 100km helsingistä ylöspäin ja kuulutaan 2. kalleusluokkaan.

viimesin palkka oli 1860e käteen:D

Yhteistyössä