V
vierass
Vieras
5 v menee on hoidossa 3 päivää viikosta. Onko kokemusta tai ajatuksia, mitkä päivät kannattaisi ottaa hoitopäiviksi? Onko kätevin esim. ma-ke tai ke-pe? Perjantaisin on päiväkodissa lelupäivä, jota lapsi aina odottaa. Toisaalta pääseekö paremmin päiväkodin puuhiin mukaan, jos aloittaa aina maanantaista?
Mulla on opiskeluja syksyllä, jotka pystyn järjestämään melkein mille päiville vain, ja tuntuu, että ma, ke ja pe olisivat tehokkain, kun pystyisi ottamaan aina tehokkaamman päivän ja sitten "vapaan" väliin, mutta meneekö viikko liian rikkonaiseksi kaikkien kannalta?
Mulla on opiskeluja syksyllä, jotka pystyn järjestämään melkein mille päiville vain, ja tuntuu, että ma, ke ja pe olisivat tehokkain, kun pystyisi ottamaan aina tehokkaamman päivän ja sitten "vapaan" väliin, mutta meneekö viikko liian rikkonaiseksi kaikkien kannalta?