osa-aika työtä

Onko kukaan ollut töissä sellasena osa-aikasena, että kotona 2vk ja töissä 2vk tai joku muu vastaava systeemi?
jääkö siinä mitään käteen vai meneekö vain työnilosta töihin? :/
Miten se vaikuttaa liiton rahojen maksuun jatkossa ja saako toisesta puolikkaasta kun on kotona liiton rahaa?

Olen ollut nyt 3 vuotta kotona ja välillä tuntuu, että pitäis päästä PALKKATÖIHIN välillä, mutta toisaalta haluais olla vielä lasten kanssa kotona. Siksipä ajattelin, että tuomonen 2 ja 2 systeemi vois olla mulle hyvä ja kait siinä enemmän jää käteen kun kotihoidontuella??

t.tiedosta kiitollinen
 
tamalo
itse olen ollut osa-aikaisena, mutta en tuolla 2viikon jaksosysteemillä vaan silleen että max. 15 päivää kk töitä. Itse sain liitosta tavallaan sen toisen puolikkaan palkasta. hoitomaksutkin oli pienemmät kun oli vähemmän hoitopäiviä. kyllä mulla ainakin kannatti tehdä osa-aikasena ja sai olla enemmän kotonakin.
 
Katiaana
Minä olen ollut. Ensin olin yhdessä tehtaassa niin että 3-6h pvä. Silloin kun mies oli kotona. Sama tehdas... Sain silloin ihan hyvin rahaa liitolta ja palkka oli niin hyvä että se jopa kannatti. Kun lapsia ei tarvinu viedä hoitoon.

Nyt olen sitten siivoomassa. Aamulla 6-.7.30 ja sitte 18.30-21.00
Mutta en saa enää liitolta mitään kun ehdin tipahtaa... kelalta saan ja se on todella kehnoa rahaa........
Mutta työn ilosta. :D
Saa muutakin tekemistä kuin jatkuvasti kotona. Aia raskasta ja haenkin nyt koko aika työtä, mutta aikansa kutakin. Tää silleen hyvä, että ei ole lapsilta pois kun olen päivät kotona ja mies saa olla raksalla.
 
mie käyn osa-aikaisena kolmesti viikossa aamulla ja onneks työpaikka on lähellä joten fillarilla polkasen jos sää sallii, eikä autokulut verota.
 
mie käyn osa-aikaisena kolmesti viikossa aamulla ja onneks työpaikka on lähellä joten fillarilla polkasen jos sää sallii, eikä autokulut verota.
 
Kiitos vastauksista.

Taidan alkaa kyseleen jotain hommia jos sais sitte sitä liiton rahaa vielä palkan päälle niin kait se ois "rahakkaampaa" hommaa kun tää kotihoidontuella olo....ja sais tosiaan välillä tehdä muutakin hommaa kuin olla kotona. Vaikka 2 lapsen hoitomaksut on kyllä aikamoiset, mutta pittää ny kysellä oisko mitään mahiksia päästä minnekkään.

hih, vaikka ei mulla paljon duunit vaihtuis, koska oon päivähoitoalalle kouluttautunu aikoinaan =)

Mukavaa kevättä kaikille!
 

Yhteistyössä