V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitänee katsoa tallenne Riikan riehumisesta eduskunnassa.Uskomatonta että Riikka leukaperät kireinä irvistäen uhkaili kyselytunnilla lisäleikkauksilla jos oppositiokritiikki ei lopu..ja vaikka loppuisikin.
Sitten kun EK suostuu säätiöiden verovapauden poistamiseen, ay-liikehän ei vastustaisiKoska saadaan muuten ay-liikkeiden verovapaus pois?
Leipomon omistajan reseptillä ja antamilla aineksilla työntekijä sen kakun leipoo. Jos antaa sadan gramman ainekset, ei siitä 20 kilon kakkua saa. Toki hyvä leipoja saa kohottamala höttöistä ilmakakkua, josta omistaja voi pyytää hyvän hinnan.Kokkarin reseptien mukaan 100g taikinasta pitää leipimotyöläisen tehdä 20 kg kakku. Parilla kympillä, kokkarin mukaan, työläisen pitäisi elää monta viikkoa. Kun näillä kultalusikka-suussa-ihmisillä ei ole mitään käsitystä elinkustannuksista, niin ei ole ihme, että kurjuus on vallalla tavallisen kansan parissa.
Kannattaa miettiä tarkkaan ketä seuraavissa eduskuntavaaleissa äänestää koska sellainen hallitus ja oppositio kun kansa.Hallitus on sellainen omituisten otusten kerho - sairaat, tyhmät ja ahneet kokoontuneena yhteen. Ja jälki on sen näköistä.
Kaikki muut paitsi vanjat ja t a m p i o t kyllä ymmärtävät mitä tuolla tarkoitettiin, tuolla ymmärrystasolla sitten äänestetään persuja ja kokoomusta hohhoijaaKommenttisi on kyllä taas niin tyhmä etten edes tiedä mistä aloittaisin. Mistä helvetistä sinä edes puhut? "LEIKATAAN ensimmäinen sairauspäivä pois"?
Tämä on epäinhimillisin hallitus ikinä. Ja nimenomaan suomen kansalaisille. Olen itse ihan hyvin pärjäävä, mutta en voi sietää että vähempiosaisia kyykytetään!
Riikka laulaa kuulemma äänestäjiensä lauluja. Hauska, kun kaikki ne vaalilupaukset, joihin äänestäjät uskoivat oli paskapuhetta.
Katsoin eduskunnan sivulta videoita hallituksen kyselytunnilta.Pitänee katsoa tallenne Riikan riehumisesta eduskunnassa.
Odotan päivää, kun Riikka kannetaan ulos salista samaan tyyliin kuin edesmennyt Veikko Vennamo rosvot kiinni puheillaan. Outoa, että SMP:n perustajan seuraajat ovat ironisesti niitä rosvoja.
Anna, älä aliarvioi kulttuuriosaamistamme.Katsoin eduskunnan sivulta videoita hallituksen kyselytunnilta.
Riikka oli leikkisällä tuulella Tonttu Tuppuraisen jouluiseen ouheenvuoroon vastatessaan. Kaikissa puheenvuoroissaan Riikka on jykevästi
kesällä kasatun hallitusohjelman takana. Jääräpäisesti mennään samoilla spekseillä menipä syteen tai saveen pois alta risut ja männynkävyt tyyliin.
Hän päivitteli miten ay-väki uskaltaa ryhtyä poliittiseen lakkoon ja vastustaa vaaleilla valittua hallitusta.
Minulle tulee mieleen Muppet Show tämän päivän istunnosta.
Tällä palstalla mustana kirjoittava miesoletettu halveksii ikääni.
Tuskin hän on lapsena katsonut mainitsemaani lastenohjelmaa.
Sinikka Sokka sanoi Puoli Seitsemän-ohjelmassa, että ihmistä virkistää keskustelu
kaikenikäisten kanssa. Jani Toivola jutteli viisaita Marko Gustafssonin podcastissa. Jani on käynyt elämässään vaikeita asioita läpi kuten allekirjoittanutkin. Ex-kansanedustajana hän sanoi suorat sanat Suomen ahtaasta ilmapiiristä.
Eräs toinen musta mo (lyhenne arvannet jo mistä) kirjoitti minun olevan kömpelö ja lihava. Ehkä hänen käsitys habituksestani johtuu siitä, että olen usein kirjoittanut suomalaisten ylipainosta. Kömpelyyttä on monenlaista. Tuskin tällä palstalla kannattaa kehua olevansa SM-tason telinevoimistelija. Lapsena suurin haaveni oli tulla sirkusprinsessaksi. Eikö eduskunnan istunnon seuraaminen ole kuin sirkuksen seuraamista etänä. Jos pyydetään kauniisti, voin hyvin tehdä pienen akrobatian lehtereillä. Muistakaa vanha viisaus. Ikä on vain numero, ja netissä sillä ei ole mitään merkitystä.
Ps. En korjaa jatkossa kirjoitusvirheitäni. Olen onnellinen, että joku oli kiikuttanut Prisman infoon lattialle tipahtaneen lapaseni. Ehkä olin liian joulutunnelmissa Hallmark-jouluelokuvan katsomisen jälkeen.
Hajoita ja hallitse. Ei kokoomus tai persut muuta taida osata. Sitten kun häviävät vaalit, niin voivat taas syyttää vihreitä, sdp:tä ja vasemmistoa kun heidän heittämänsä roina osuu tuulettimeen viiveellä. Sitten kun taas sateenkaarihallitus tekee korjausliikkeitä ja häviää seuraavat vaalit sen oikeiston papukaijakuoron populismiin, onkin se sitten taas persujen ja kokoomuksen ansiota kun talous ja hyvinvointi paranee.
Tätä kuolemantanssia ollaan suomessa pelattu jo ysäriltä asti. Kiitti aivan hitosti Esko Aho.