OrpoPurran oikeistohallitus: Velanotolla veroetuja vakaa- ja suurituloisille, maksatetaan pienituloisten leikkauksilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskomatonta että Riikka leukaperät kireinä irvistäen uhkaili kyselytunnilla lisäleikkauksilla jos oppositiokritiikki ei lopu..ja vaikka loppuisikin.
Pitänee katsoa tallenne Riikan riehumisesta eduskunnassa.
Odotan päivää, kun Riikka kannetaan ulos salista samaan tyyliin kuin edesmennyt Veikko Vennamo rosvot kiinni puheillaan. Outoa, että SMP:n perustajan seuraajat ovat ironisesti niitä rosvoja.

Persu ei yhtäkkiä enää olekaan persu, kun on saanut ministerin salkun? Siksi ne vaalilupauksetkin on ilmeisesti perusteltua unohtaa. Kokoomuksen hillbillyosasto rules. Tollo akka.

Siellähän on kapitaalikommunistit vallassa, eikä todellakaan talous näytä heitä kiinnostavan tippaakaan. Edellinen vasemmistohallitus sen sijaan sai vuosikymmenen himmailun jälkeen investoinnit jälleen kasvu-uralle ja työllisyyden huippuunsa. On todettava, että nämä oikeisto-vasemmisto-ryhmittelyt ovat Suomen politiikassa täysin merkityksettömiä. Kokoomus on vastenmielisempi kommunistijoukko kuin vasemmistoliitto, joka sentään pyrkii lisäämään jaettavan kakun kokoa järkevällä talouspolitiikalla. Sinimusta haluavat tuhota koko talouden vain siksi, että muutama kymmenen tuhatta työkyvytöntä on toimeentulotukea ja osa-aikatyöläisiä on tuettu kelan kassasta, että heillä olisi varaa käydä yritysten maksamilla minipalkoilla.

Sipilän hallitus leikkasi koulutuksesta yli 690 miljoonaa. samoin edelliset Kataisen ja Stubbin hallitukset leikkasivat koulutuksesta satoja miljoonia. Toisin, kuin olivat vaalulupauksissaan luvanneet. Kokoomuksen opetusministeri Sanni Grahn-Laasonen toimi leikkurina.
Koulutuksesta ei leikata, onkin ollut niin sinisten, mustien kuin sinimustien mantrana vaalilupauksissa ja juuri niistä ovat hallituksessaan leikanneet. Ne leikkaukset näkyvät nyt Pisa-tuloksissa.

Kokkarin reseptien mukaan 100g taikinasta pitää leipimotyöläisen tehdä 20 kg kakku. Parilla kympillä, kokkarin mukaan, työläisen pitäisi elää monta viikkoa. Kun näillä kultalusikka-suussa-ihmisillä ei ole mitään käsitystä elinkustannuksista, niin ei ole ihme, että kurjuus on vallalla tavallisen kansan parissa.

Kokkarin reseptien mukaan 100g taikinasta pitää leipimotyöläisen tehdä 20 kg kakku. Parilla kympillä, kokkarin mukaan, työläisen pitäisi elää monta viikkoa. Kun näillä kultalusikka-suussa-ihmisillä ei ole mitään käsitystä elinkustannuksista, niin ei ole ihme, että kurjuus on vallalla tavallisen kansan parissa.
Leipomon omistajan reseptillä ja antamilla aineksilla työntekijä sen kakun leipoo. Jos antaa sadan gramman ainekset, ei siitä 20 kilon kakkua saa. Toki hyvä leipoja saa kohottamala höttöistä ilmakakkua, josta omistaja voi pyytää hyvän hinnan.

Ja töitä ilmestyy lisää kun leikataan ensimmäinen sairauspäivä pois. Satosen mukaan ei kuulemma ihan vielä tiedetä että monta työpaikkaa se luo, mutta jännityksellä kyllä odotan

Pitänee katsoa tallenne Riikan riehumisesta eduskunnassa.
Odotan päivää, kun Riikka kannetaan ulos salista samaan tyyliin kuin edesmennyt Veikko Vennamo rosvot kiinni puheillaan. Outoa, että SMP:n perustajan seuraajat ovat ironisesti niitä rosvoja.
Katsoin eduskunnan sivulta videoita hallituksen kyselytunnilta.
Riikka oli leikkisällä tuulella Tonttu Tuppuraisen jouluiseen ouheenvuoroon vastatessaan. Kaikissa puheenvuoroissaan Riikka on jykevästi
kesällä kasatun hallitusohjelman takana. Jääräpäisesti mennään samoilla spekseillä menipä syteen tai saveen pois alta risut ja männynkävyt tyyliin.
Hän päivitteli miten ay-väki uskaltaa ryhtyä poliittiseen lakkoon ja vastustaa vaaleilla valittua hallitusta.
Minulle tulee mieleen Muppet Show tämän päivän istunnosta.
Tällä palstalla mustana kirjoittava miesoletettu halveksii ikääni.
Tuskin hän on lapsena katsonut mainitsemaani lastenohjelmaa.
Sinikka Sokka sanoi Puoli Seitsemän-ohjelmassa, että ihmistä virkistää keskustelu
kaikenikäisten kanssa. Jani Toivola jutteli viisaita Marko Gustafssonin podcastissa. Jani on käynyt elämässään vaikeita asioita läpi kuten allekirjoittanutkin. Ex-kansanedustajana hän sanoi suorat sanat Suomen ahtaasta ilmapiiristä.
Eräs toinen musta mo (lyhenne arvannet jo mistä) kirjoitti minun olevan kömpelö ja lihava. Ehkä hänen käsitys habituksestani johtuu siitä, että olen usein kirjoittanut suomalaisten ylipainosta. Kömpelyyttä on monenlaista. Tuskin tällä palstalla kannattaa kehua olevansa SM-tason telinevoimistelija. Lapsena suurin haaveni oli tulla sirkusprinsessaksi. Eikö eduskunnan istunnon seuraaminen ole kuin sirkuksen seuraamista etänä. Jos pyydetään kauniisti, voin hyvin tehdä pienen akrobatian lehtereillä. Muistakaa vanha viisaus. Ikä on vain numero, ja netissä sillä ei ole mitään merkitystä.
Ps. En korjaa jatkossa kirjoitusvirheitäni. Olen onnellinen, että joku oli kiikuttanut Prisman infoon lattialle tipahtaneen lapaseni. Ehkä olin liian joulutunnelmissa Hallmark-jouluelokuvan katsomisen jälkeen.

Katsoin eduskunnan sivulta videoita hallituksen kyselytunnilta.
Riikka oli leikkisällä tuulella Tonttu Tuppuraisen jouluiseen ouheenvuoroon vastatessaan. Kaikissa puheenvuoroissaan Riikka on jykevästi
kesällä kasatun hallitusohjelman takana. Jääräpäisesti mennään samoilla spekseillä menipä syteen tai saveen pois alta risut ja männynkävyt tyyliin.
Hän päivitteli miten ay-väki uskaltaa ryhtyä poliittiseen lakkoon ja vastustaa vaaleilla valittua hallitusta.
Minulle tulee mieleen Muppet Show tämän päivän istunnosta.
Tällä palstalla mustana kirjoittava miesoletettu halveksii ikääni.
Tuskin hän on lapsena katsonut mainitsemaani lastenohjelmaa.
Sinikka Sokka sanoi Puoli Seitsemän-ohjelmassa, että ihmistä virkistää keskustelu
kaikenikäisten kanssa. Jani Toivola jutteli viisaita Marko Gustafssonin podcastissa. Jani on käynyt elämässään vaikeita asioita läpi kuten allekirjoittanutkin. Ex-kansanedustajana hän sanoi suorat sanat Suomen ahtaasta ilmapiiristä.
Eräs toinen musta mo (lyhenne arvannet jo mistä) kirjoitti minun olevan kömpelö ja lihava. Ehkä hänen käsitys habituksestani johtuu siitä, että olen usein kirjoittanut suomalaisten ylipainosta. Kömpelyyttä on monenlaista. Tuskin tällä palstalla kannattaa kehua olevansa SM-tason telinevoimistelija. Lapsena suurin haaveni oli tulla sirkusprinsessaksi. Eikö eduskunnan istunnon seuraaminen ole kuin sirkuksen seuraamista etänä. Jos pyydetään kauniisti, voin hyvin tehdä pienen akrobatian lehtereillä. Muistakaa vanha viisaus. Ikä on vain numero, ja netissä sillä ei ole mitään merkitystä.
Ps. En korjaa jatkossa kirjoitusvirheitäni. Olen onnellinen, että joku oli kiikuttanut Prisman infoon lattialle tipahtaneen lapaseni. Ehkä olin liian joulutunnelmissa Hallmark-jouluelokuvan katsomisen jälkeen.
Anna, älä aliarvioi kulttuuriosaamistamme.

Tämän kuvan nähdessäni tiesin heti, kuka vanhojen Suomi-filmien fani oli toiminut mallina. Poseeraisit varmaan mielelläsi vieläkin, ikähän on vain numero. ;)
Miss_Piggy

1750367052-miss-piggy-roll-in-hay1.jpg

Hehkeää joulun odottelua. Nuo lilat käsineesi ovat lapasia eroottisemmat.
df7404bc80ed1638e1656e6fd50853c8.jpg

Viimeksi muokattu:
Hajoita ja hallitse. Ei kokoomus tai persut muuta taida osata. Sitten kun häviävät vaalit, niin voivat taas syyttää vihreitä, sdp:tä ja vasemmistoa kun heidän heittämänsä roina osuu tuulettimeen viiveellä. Sitten kun taas sateenkaarihallitus tekee korjausliikkeitä ja häviää seuraavat vaalit sen oikeiston papukaijakuoron populismiin, onkin se sitten taas persujen ja kokoomuksen ansiota kun talous ja hyvinvointi paranee.

Tätä kuolemantanssia ollaan suomessa pelattu jo ysäriltä asti. Kiitti aivan hitosti Esko Aho.

Yhteistyössä