Orpon hallituksen valtiovarainministeri Riikka Purra itärajan tilanteesta: "Suomea ei voi painostaa – ”Keinot kyllä löydetään”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
""Muita vaihtoehtoja ei ole”

Valtiovarainministeri Riikka Purra kirjoittaa sosiaalisen median kanavillaan kiristyvästä tilanteesta. Purra vakuuttaa, että Suomeen kohdistuva painostusyritys on hyödytöntä.

– Keinot kyllä löydetään. Suomea ei voi painostaa. Sen, mitä mieltä olen pahimmillaan tuhoisasta, irrationaalisesta ja moralistisesta sinisilmäisyydestä, olen kertonut sadat kerrat. Huutomerkein ja ilman. Kyllä te tiedätte.

– Nyt sanon vain, että näistä ei-niin-yllättävistä mutkista huolimatta keinot kyllä löydetään. Toimivat ja vaikuttavat keinot. On aivan pakko eikä muita vaihtoehtoja ole, Purra kirjoittaa."

Riikka Purra on nainen paikallaan. (y)

""Muita vaihtoehtoja ei ole”

Valtiovarainministeri Riikka Purra kirjoittaa sosiaalisen median kanavillaan kiristyvästä tilanteesta. Purra vakuuttaa, että Suomeen kohdistuva painostusyritys on hyödytöntä.

– Keinot kyllä löydetään. Suomea ei voi painostaa. Sen, mitä mieltä olen pahimmillaan tuhoisasta, irrationaalisesta ja moralistisesta sinisilmäisyydestä, olen kertonut sadat kerrat. Huutomerkein ja ilman. Kyllä te tiedätte.

– Nyt sanon vain, että näistä ei-niin-yllättävistä mutkista huolimatta keinot kyllä löydetään. Toimivat ja vaikuttavat keinot. On aivan pakko eikä muita vaihtoehtoja ole, Purra kirjoittaa."

Riikka Purra on nainen paikallaan.
Toivottavasti persut ei petä kuten 2015. Tuloksena yli 51.000 moniosaajaa Lähi-idästä ja Afrikasta rajan yli, nyt saattaa tulla paljon enemmän, jos rjoitustoimiin ei ryhdytä joita mm. Puola ja Viro suorittavat EU-maina.

"Orpon hallituksen valtiovarainministeri Riikka Purra itärajan tilanteesta: "Suomea ei voi painostaa – ”Keinot kyllä löydetään”"
Järjestelykeskuksetko Suomessa?

Yhteistyössä