Orpo-Purra-riistohallitus aikoo keventää suurituloisimpien veroja ja yhteisöveroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen valmis maksamaan mutta en elämäntapatyöttömille enkä luusereille, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen. Ne rahat voivat olla pois päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.
Juu, enkä minä elinkeinoelämälle tai hyvätuloisten ansiosidonnaisia Kelatukia, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen.
Ne rahat voivat olla pois nälkäisiltä, pienituloisilta, päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.

Kaikille euromääräisesti sama minimiperusturva!

Juu, enkä minä elinkeinoelämälle tai hyvätuloisten ansiosidonnaisia Kelatukia, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen.
Ne rahat voivat olla pois nälkäisiltä, pienituloisilta, päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.

Ei kiitos en halua.

Niin. Ja sen määrä voi olla nykyistä parempi kun kaikki eliitin, elonkeinotteluelämän, hyväosaisten ja ansiosidonnaiset sekä poliittisideologiset toisen standardin sossutuet ja veroedut poistetaan. Päästään Suomessakin ehkä Euroopan neuvoston määrittelemään minimitasoon perusturvassa. Keski- ja hyvätuloiset sekä varakkaat tulevat toimeen tuloillaan ilman sossutukiakin, julkiset hyvinvointiperuspalvelut riittäköön, muu luxus maksettakoon itse.

Yhteistyössä