orkuista..

• Viestiketjun aloittaja butterfly
  • Ensimmäinen viesti
butterfly
miten te naiset saatte monta peräkkäin? itse en saa kun yhden jos välillä sitäkään! mulla se ei kyllä ole herkässä ja sitten kun se yksikin tulee niin tuntuu ettei enää voi saada enempää :'( kylläpä olisi joskus ihana se kaksikin putkeen saada, ei voi kun haaveilla :ashamed:

Ani
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2006 klo 23:39 salarakas kirjoitti:
Yksin on helppo pistellä orkkuja ku liukuhihnalta! :p :kieh:
[/quot
Äsken sain yhden omin pikku kätösin B) toisenkin tässä vielä voisi :D Mutta yhdynnässä yleensä kerta orkku riittää! :p

mä en kykene enää yhdyntään orkun jälkeen.yhdyntä on kivuliasta jos se jatkuu kauan orkun jälkeen.mistäköhän johtuu?
yks päivä mies hoiteli eka suulla ja sit naitiin mutta ei siitä tullut enää mitään kun olin jo saanut.se vaan sattui suurimman osan aikaa ja tuntuu siis kokonaisuudessaan TODELLA EPÄMIELLYTTÄVÄLTÄ

Mulle myös yksi riittää! Tai siis, ei riittäisi, jos ois vaihtoehtoja, mutta enempääkään en saa.

Kiihotus lähtee kyllä uuteen nousuun heti kun edellinen orkku päättyy, mutta kun tulee se huippu, jossa kiihotus muuttuu orgasmiksi, niin mitään ei tapahdukkaan vaan se kiihotus vaan laimenee pois.

Ja joo, kun orkun jälkeen väristykset rauhottuu, niin yleensä kuivun melkein heti eli sen jälkeen yhdyntä tuntuu tosi ilkeältä vaikka mitään kosteusongelmia ei ennen yhdyntää ja sen aikana olekkaan. Yleensä siis tähdätään miehen kanssa yhtäaikaiseen laukeamiseen tai jos minä laukean ensin, niin sitten mies yrittää hoidella homman omasta puolestaan ripeästi loppuun.

Itse olen aikas orkkuherkkä. Mies jo esileikin aikana antaa muutaman, jos annan sen tapahtua. Sitten itse aktissa yleensä yksi, joskus kaksi tai kolmekin. Riippuu paljon kierron ajankohdasta. Ja vähän fiiliksestäkin ;)

Yhteistyössä