Orkku rokkikeikalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nautinto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nautinto

Vieras
Olin rokkibaarissa katsomassa yhtä keikkaa. Seisoin soiton aikana lavan edessä. Siinä oli hirveä tungos. Aivan edessäni seisoi nuorempi neito. Hän hytkyi musiikin tahdissa ja keinutti muodokasta peppuaan. Kiihottava näky. Tungoksen takia hän horjahti välillä minua vasten. Hymyilin hänelle. Sitten hän astui vähän taakse päin ja peppu painautui etumustani vasten. Mulla alkoi seisomaan. Hän varmaan huomasi sen ja alkoi hieroa ja pyörittää peppuaan minua vasten.Kyrpä seisoi farkuissani. Tartuin häntä lantiosta ja painauduin tiukemmin häntä vasten. Ei mennyt enää kauaa kun laukesin. Kiitin häntä ja läksin vessaan pyyhkimään spermat. Vessasta palattuani yritin etsiä häntä mutta en löytänyt. Mutta olipa antoisa keikka.

Ai vitsit tosta tuli muistoja mieleen! :)
Muutama kesä sitten eräillä festareilla tuli ""kiusattua"" takana olevalle kundille kunnon seisokki. No, kundioli niin julmetun hyvännäköinen, joten kiltisti hoitelin tilanteen ihan loppuun asti.
Ikuisesti muistan jätkän niskasuudelmat ja sen ilmeen jälkikäteen. :)
Siitä keikasta jäi kieltämättä helvetin hyvä fiilis, vaikkei itse sen kummemmin saanutkaan.

Keikka oli Apulannan päätösveto päälavalla ja mentiin kaverin kanssa aika eteen pitämään hauskaa. Fiilikset oli loistavat ja siihen päälle luvassa oli vielä hieno keikka.
Takana oli muutama kundi, joiden kanssa vaihdettiin silmäyksiä ja juteltiinkin jokunen sana. Koko porukka oli keikan tunnelmassa mukana.
Se tyyppi oli todella herkullisen näköinen. Vaihdettiin katseita ja flirttailtiin hyvässä tunnelmassa. Hymynsä oli suorastaan sulattava. :)
Useampaan otteeseen hän kumartui takaa päin sanomaanjotain korvaani ja tuli siinä tungoksessa ihan kiinni. Tunsin hänen ihanan kroppansa selkääni vasten ja aloin flirttaillla koko vartalollani. Nojauduin taaksepäin sanoakseni hänelle jotain ja hieroin takamustani häneen. Tunsin pian hänen ihanan kullinsa takamustani vasten.
Hän pujotti toisen kätensä ympärilleni ja sanoi taas jotain korvaani. En päästänyt häntä enää pois. Aloin tanssia hänen edessään ja ""häneen"". Hänen huulensa alkoivat hakeutua niskaani ja suudella kuumasti ja niin ihanasti. Jatkoin tanssimista ja nautin hänen vartalostaan takanani.
Tunsin hänen hengityksestään ja suudelmistaan niskassani, että hän on todella kiihottunut ja lopulta tunsin, kun hän laukesi.
Käännyin katsomaan häntä hymyillen, enkä kyllä koskaan unohda sitä ilmettä. Palkaksi sain ihanan pitkän suudelman ja hyvän loppukeikan hellästi hänen sylissään. :)

Yhteistyössä