Oriflame!!

• Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti
sini
Mua pyydettiin tänään mukaan tuohon oriflamen tuotteiden myyntiin..

Kannattaako se, ja millasia kokemuksia teillä on siitä touhusta?
Entä jos kaveripiiri on melko suppea, onko mitään järkeä ruveta "myyjäksi"?

sini
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
no mie myyn ihan vain sillai tuossa ohimennen,... Eli siis en mitään kutsuja pidä ( ellei joku välttämättä halua) Lähinnä harraste pohjalta, kuvastot ystäville ja työpaikalle.
Saatko sä siitä mitään rahallista hyötyä, vai onko sun etusi ainoastaan se et saat tuotteista -25% kun tilaat itsellesi?
Saako lisäansioita ainoastaan jos on joku tiiminvetäjä?

Mulla on kokemusta "entisessä elämässä" ja en suosittele. Kokeilin välillä myös Herbalifea, en tykänny. Nyt myyn Kotigastronomin mausteita ja en voi kun suositella! Ihan uskomattoman helppoja myydä ja katteet on PALJON paremmat kuin Oriflamella plus provisiot päälle!

entinen tiiminvetäjä
olin tiiminvetäjänä ja en suosittele kenellekkään. toisille se sopii ja toislle ei. ihmisten meikkaamisesta yms. pitää nauttia ja oikeasti olla itsekin kiinnostunut ulkokuoresta, minä en vain tykännyt

Kilpailija
Alkuperäinen kirjoittaja entinen tiiminvetäjä:
olin tiiminvetäjänä ja en suosittele kenellekkään. toisille se sopii ja toislle ei. ihmisten meikkaamisesta yms. pitää nauttia ja oikeasti olla itsekin kiinnostunut ulkokuoresta, minä en vain tykännyt
No oho, mitäs nyt teet? niinkus kun et ole tiiminvetäjänä enää?

Niin, kyllähän sitä jonkunlainen kiinnostus tai intohimo pitää olla siihen mitä tekee... Ei sitä jaksa hyvälläkään palkalla hommia paiskoa jos joka aamu vituttaa töihin lähteä. Sama se on vakituisemmissa hommissa kun näissä sivutöissäkin. Toisille sopii, toisille ei.

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Rahallinen hyöty on se että sinä ostat tuotteet -25% mutta myyt kuvastohinnalla tilanneille.
Ei missään jälleenmyynti hommassa heti rikastu. Tuotteet on kuitenkin hyviä.
Ja 25% provikalla ei rikastu koskaan... Siis saa myydä tonnilla kuussa että jää 250 euroa käteen. Aika pirun pieni kateprosentti kuitenkin tuotteille jotka maksaa muutaman euron kappale... Pakko siis rekrytoida uusia että jää edes jotain käteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Rahallinen hyöty on se että sinä ostat tuotteet -25% mutta myyt kuvastohinnalla tilanneille.
Ja 25% provikalla ei rikastu koskaan... Siis saa myydä tonnilla kuussa että jää 250 euroa käteen. Aika pirun pieni kateprosentti kuitenkin tuotteille jotka maksaa muutaman euron kappale... Pakko siis rekrytoida uusia että jää edes jotain käteen...
Niin mut oriflamellahan ei ole mitään ketju-markkinointi periaate juttua.
Kun olet saavuttanut tietyn pistemäärän saat isomman alennuksen ostoista. Ihan sama oletko rekrytoinut yhden sata vai et yhtään ihmistä mukaan.
Rikastumaan näillä hommilla tuskin kukaan pystyy mut onhan se kuitenkin aina jotain ylimääräistä

Oriflamelainen
Hei!
Itse olen ollut parisen vuotta Oriflamen toiminnassa mukana ja muutama jakso sitten pääsin tiiminvetäjäksi. Tämä toiminta on vieny multa ihan jalat alta, enkä mistään hinnasta vaihtais tätä pois. Jatkuvasti on tarjolla upeita kampanjoita, jotka kannustaa ja motivoi sekä tietysti palkitsee. Jokainen panostaa toimintaan oman halun mukaan. Ketään ei pakoteta mihinkään. Voit joko tilata itsellesi tuotteita, mutta voit myös halutessasi myydä muille. Kauneusillatkin kannattaa. Esimerkiksi jos pidät kauneusillan kymmenelle henkilölle ja jokainen heistä tilaa keskimäärin 40?:lla --> yht. 400?, josta sinulle 25% eli 100? + kampanjapalkinnot päälle. Oriflamella on myös hyvät etenemismahdollisuudet. Ei muuta ku mukaan vaan! Voin kyllä suositella lämmöllä! :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oriflamelainen:
Hei!
Itse olen ollut parisen vuotta Oriflamen toiminnassa mukana ja muutama jakso sitten pääsin tiiminvetäjäksi. Tämä toiminta on vieny multa ihan jalat alta, enkä mistään hinnasta vaihtais tätä pois. Jatkuvasti on tarjolla upeita kampanjoita, jotka kannustaa ja motivoi sekä tietysti palkitsee. Jokainen panostaa toimintaan oman halun mukaan. Ketään ei pakoteta mihinkään. Voit joko tilata itsellesi tuotteita, mutta voit myös halutessasi myydä muille. Kauneusillatkin kannattaa. Esimerkiksi jos pidät kauneusillan kymmenelle henkilölle ja jokainen heistä tilaa keskimäärin 40?:lla --> yht. 400?, josta sinulle 25% eli 100? + kampanjapalkinnot päälle. Oriflamella on myös hyvät etenemismahdollisuudet. Ei muuta ku mukaan vaan! Voin kyllä suositella lämmöllä! :)
Huomaa kyllä, että olet innostunut. Itse olen entinen myyjä enkä enää alkaisi hommaan.

.
Alkuperäinen kirjoittaja Oriflamelainen:
Hei!
Kymmenen tilaa 40eurolla jokainen... Nää on näitä myyntipuheita... Pikemminkin ehkä kourallinen porukkaa (5) tilaa ja keskimäärin ehkä 20 eurolla. En oo ollu yhdessäkään esittelytilaisuudessa, joissa olisi ollut kymmentä henkeä.

Hei ihmettelijä ja muutkin!
Olen kans ollut oriflamen myyjänä jo 9 vuotta! ja kesällä aloitin tiiminvetäjänä. Toiminta on mukava pieni lisä tienesteihin varsinkin näin kotona olles, ja kun toimia saa ihan oman ajan ja mielenkiinnon puitteis niin ei luo mitää stressiä. Minut kyl vei aikalailla aikanaan mukanaan vaik meinasin vaa koittaa..
Suosittelen kaikille vähänkää kiinnostuneille.

Alkuun pääsee tosi helposti jonkun myyntikonsultin tai tiiminvetäjän kautta. Mitään alkusijoituksia tai varaston ostoja ei tarvi ja konsulttialennuksen saa heti ensitilauksesta lähtien. Kerron mielelläni vielä tarkemmin aloittavan eduista ym. alkuun pääsemisestä.
:attn:

mukaan vaan!
On eri asia tykätä harrastuksesta ja tavoitella suuria ansioita. :) Toki näitä kahta voi koittaa viedä lähemmäs toisiaan.
Kerron mielelläni Oriflame-toiminnasta tarkemmin ja autan tarvittaessa alkuun. Minut tavoittaa osoitteella oriflameposti@gmail.com

Marie
Minä kyllä suosittelen lämpimästi Oriflamea kaikille, jotka vähänkin on kiinnostuneita kosmetiikasta ja on valmiita näkee vähä vaivaa menestyksen eteen! Tuotteet on huippuja ja niitä on helppo myydä ja myös eteneminen ja sitä myöten lisätienestit on heti mahdollista!

Olen itse ainakin aivan hurahtanut Oriflameen, ja olen ollut nyt puolisen vuotta mukana, ja haen omaan ryhmääni ihmisiä ympäri Suomea, joten ottakaa yhteyttä!! Otan mielelläni innostuneita mukaan ja autan alkuun :) Mulla ainakin on järjestään ollu yli 10 ihmistä kauneusilloissa, tää riippuu varmaan vähä ihmisestä miten laaja tuttavapiiri on ja miten innostunu ite on asiasta :) Itse ainakin markkinoin kaikille ja olen saanu muutkin hurahtaa mukaan :) Kannattaa ainaki kokeilla! Minut tavoittaa sähköpostitse mari.laukkanen@oriflame.biz Kysy heti lisää!

Tää on hyvä lisätulomahdollisuus opiskelijoille ja kotiäideille, sillä työ tehdään kotoa käsin! Ja kun on tarpeeksi sinnikäs, tästä voi saada jopa ammatin! Esim. kampaajat ja kosmetologit hyötyvät tosi paljon, kun ottavat tuotteita omaan toimipisteeseensä myyntiin. Moni kumminkin tykkää että tuotteet on luonnosta ja siten puhtaita! Tutustua kannattaa myös www.oriflame.fi

??
Alkuperäinen kirjoittaja Marie:
Minä kyllä suosittelen lämpimästi Oriflamea kaikille, jotka vähänkin on kiinnostuneita kosmetiikasta ja on valmiita näkee vähä vaivaa menestyksen eteen! Tuotteet on huippuja ja niitä on helppo myydä ja myös eteneminen ja sitä myöten lisätienestit on heti mahdollista!

Olen itse ainakin aivan hurahtanut Oriflameen, ja olen ollut nyt puolisen vuotta mukana, ja haen omaan ryhmääni ihmisiä ympäri Suomea, joten ottakaa yhteyttä!! Otan mielelläni innostuneita mukaan ja autan alkuun :) Mulla ainakin on järjestään ollu yli 10 ihmistä kauneusilloissa, tää riippuu varmaan vähä ihmisestä miten laaja tuttavapiiri on ja miten innostunu ite on asiasta :) Itse ainakin markkinoin kaikille ja olen saanu muutkin hurahtaa mukaan :) Kannattaa ainaki kokeilla! Minut tavoittaa sähköpostitse mari.laukkanen@oriflame.biz Kysy heti lisää!

Tää on hyvä lisätulomahdollisuus opiskelijoille ja kotiäideille, sillä työ tehdään kotoa käsin! Ja kun on tarpeeksi sinnikäs, tästä voi saada jopa ammatin! Esim. kampaajat ja kosmetologit hyötyvät tosi paljon, kun ottavat tuotteita omaan toimipisteeseensä myyntiin. Moni kumminkin tykkää että tuotteet on luonnosta ja siten puhtaita! Tutustua kannattaa myös www.oriflame.fi

HEIPPA! Minun täytyy sinulta oikein kysyä, kun liityin Oriflameen ja yritin tehdä tilausta, niin kone herjaa että täytyy tarkistaa luottotiedot ennen toimitusta. Luottotiedoissani ei ole mitään vikaa, mutta siitä huolimatta minulle ei olla tilattuja tuotteita toimitettu. Missähän mahtaa olla vika, osaisitkohan sanoa? :)

No millä istumisella oikeasti rikastuisi?Kyllä jokaisen työn eteen pitää nähdä vaivaa. En mä ainakaan ryhtynyt tähän dollarin kiilto silmissä, tiesin, että jos mä tästä jotain haluan irri niin töitä pitää tehdä. Mutta on kiva, että on joku harrastus ja odotan sitä päivää kun jostain tulee tilauksia oikein urakalla ja isoja;)
Mun kautta voi myös tehdä kimppatilauksia, jos ei itse tahdo konsulentiksi ryhtyä,kysy lisää sähköpostilla. Toimin Koillis-Helsingissä jos tilaaminen kiinnostaa;)
heidinoriflame(a)gmail.com

nykyinn myyntikonsultti
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Itse olen nyt myyntikonsulttina Oriflamella ja itse sain ton 25 % provikan ensimmäisenä kuukautena kun myin tuotteita. Seuraavaksi sai 75 % ja nyt ja sitten 50 %. Ja siinä sivussa saa näytteitä ja aloituslaukkuja ja kaikkee muuta pientä.. :) Itse ainakin olen käyttänyt provikat hyväkseni silleen, että olen sitten itsellenikin tilannut tuotteita. :) Ja hyviä tuotteita on. :)

"Sante"
Ei kannata alkaa oriflamea myymään, 25 prosentin kate 0n aivan olematon, itse saat ostaa jaksoesitteet ym oheismateriaalit. Mikä pahinta jatkuvasti jää tuotteita jälkilähetykseen tai tuotteet loppunmyyty. Sellainen on ärsyttävää. helpommalla pääsee kun ostaa vaikka s-verkkokaupasta kosmetiikan, toimii ja saa hyvät tuotteet.

"heidi"
todellakin, olen ollut mukana noin vuoden, ja nyt koitan päästä tiiminvetäjäksi. Jos täällä olisi vielä innokkaita jäljellä, ottakaa yhteyttä :) innokas ei välttämättä tarvi olla, mutta kiinnostunut kuitenkin. Nyt on mahtavat aloittajan edut menossa, kaksin kappalein! Olen kyllä tykännyt tästä, kyllä on vaipparahat tienannu ihan omilla ja muutaman ystävän tilauksilla. Kotiäidin unelmahomma, vähän säästöä, ja teet silloin kun ehdit/jaksat ja sen verran kuin haluat. Eteneminen on ihan itsestäs kii. :) Ja jos tästä ihan työn itelleen haluaa, niin silloin pitää muistaa ettei kukaan tule kotiovelta kyseleen että moi, myytkö sinä sitä Oriflamea ;) Nyt jos koskaan, halusitpa tilata tuotteita itsellesi 25% alennuksella, tai myydä muille---ota yhteyttä! :) heidiseppa@gmail.com

Yhteistyössä