Minä kyllä suosittelen lämpimästi Oriflamea kaikille, jotka vähänkin on kiinnostuneita kosmetiikasta ja on valmiita näkee vähä vaivaa menestyksen eteen! Tuotteet on huippuja ja niitä on helppo myydä ja myös eteneminen ja sitä myöten lisätienestit on heti mahdollista!
Olen itse ainakin aivan hurahtanut Oriflameen, ja olen ollut nyt puolisen vuotta mukana, ja haen omaan ryhmääni ihmisiä ympäri Suomea, joten ottakaa yhteyttä!! Otan mielelläni innostuneita mukaan ja autan alkuun
Mulla ainakin on järjestään ollu yli 10 ihmistä kauneusilloissa, tää riippuu varmaan vähä ihmisestä miten laaja tuttavapiiri on ja miten innostunu ite on asiasta
Itse ainakin markkinoin kaikille ja olen saanu muutkin hurahtaa mukaan
Kannattaa ainaki kokeilla! Minut tavoittaa sähköpostitse mari.laukkanen@oriflame.biz Kysy heti lisää!
Tää on hyvä lisätulomahdollisuus opiskelijoille ja kotiäideille, sillä työ tehdään kotoa käsin! Ja kun on tarpeeksi sinnikäs, tästä voi saada jopa ammatin! Esim. kampaajat ja kosmetologit hyötyvät tosi paljon, kun ottavat tuotteita omaan toimipisteeseensä myyntiin. Moni kumminkin tykkää että tuotteet on luonnosta ja siten puhtaita! Tutustua kannattaa myös www.oriflame.fi