Oriflame!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen nyt myyntikonsulttina Oriflamella ja itse sain ton 25 % provikan ensimmäisenä kuukautena kun myin tuotteita. Seuraavaksi sai 75 % ja nyt ja sitten 50 %. Ja siinä sivussa saa näytteitä ja aloituslaukkuja ja kaikkee muuta pientä.. :) Itse ainakin olen käyttänyt provikat hyväkseni silleen, että olen sitten itsellenikin tilannut tuotteita. :) Ja hyviä tuotteita on. :)

Siis hä? :O Miten nuo kateprossat voi tolleen vaihdella kuukaudesta toiseen? vai meneekö ne tilauksen suuruuden mukaan, mitä millonkin saa? Pöljää... :(

Kokeilkaa ihmeessä mary kayta. Aloittaessa piti maksaa hieman. Mutta jo kuukaudessa se antoi enemmän takaisin kun otti. Hyvää koulutusta, kannustusta, asiakkaat kokeilevat ite tuotteita. "Palkka" on parempi. Ei painostusta. Ja aluksi saa tienata verottomasti

Tilaan vaan itselleni ja miehelleni sekä välillä perheeni jäsenille et enpä siitä paljon kostu mut Mun tiimiin voi tulla alla olevan linkin kautta

https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=8158565

Liittyminen ei maksa mitään ja kannattaa rueta edustajaksi niin saa sen -25% alennusta. Ei tilaus velvoitetta, eikä kuvastotkaan mitään maksa vaan niitä tulee aina tilauksien mukana tai postin mukana. Nykyäänhän se on kaikista helpointa jakaa sitä kuvastoa somessa.

Yleensä tulee tilattua vain tuotteita mitkä on tarjouksissa ja sit niihin vielä se -25 niin eipä jää paljon niille hintaa ☺

Voit rekisteröityä tästä helposti
Tutkia ja katsella, ja jakaa jo heti verkkokauppasi linkkiä . 19 € aloitusmaksu lisätään vasta ensimmäiseen tilaukseesi.
Mä oon sun jeesinä ja neuvojana.
Oon ollut tammikuusta asti partnerina, ihan tilaamalla itelleni mutta kavereita, työporukka jne halus kans ja on sitten vienyt ihan mukanaan ja tykkään. Saan tehdä missä ja milloin vain. Yleensä kotisohvalta teen vallan mutta myyjäisetkin on super mahtavia.

Yhteistyössä