Orgiat tamperelaisella salilla...varattu mies ja ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avoinsuhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avoinsuhde

Vieras
Miten reagoisitte jos teille tulisi viestiä mieheltä,jonka piti olla sinkki,että hänen vaimo kyselee asioita?

Eräällä salilla meillä on pieni kimppakivaporukka joka on perustunut luottamukseen...

Nyt eräs miehistä vinkuu että hänen vaimo tietää asiasta ja käskee kieltämään kaiken jos juttu leviää...ihanaa,nähtävästi sinkku ei ollutkaan sinkku.

V#TUTTAA!

[QUOTE="xxx";26483463]Et kai oikeasti luule, että joku uskoo tätä juttua?[/QUOTE]

Juu eihän ne saleilla käyvien syömät "lisäravinteet" aiheuta panetusta, eihän...

Missä te niitä orgioitanne siis piditte? Miesten saunassa? Onko ap mies? Mä oon kai vähän yksinkertainen, kun en tajua miten salilla pystyy itämään orgiat. Ja miten hitossa ne on salaisella valvontakameralla? Joka on vielä vaimollekin lähetetty. Kyllä on Tampereell villiä, ensin se sambakoulu, ja nyt tämä...
Mä on luullut, että salilla käyvien "lisäravinteet" aiheuttaalähinnä ompotenssia.

[QUOTE="alma";26483608]Missä te niitä orgioitanne siis piditte? Miesten saunassa? Onko ap mies? Mä oon kai vähän yksinkertainen, kun en tajua miten salilla pystyy itämään orgiat. Ja miten hitossa ne on salaisella valvontakameralla? Joka on vielä vaimollekin lähetetty. Kyllä on Tampereell villiä, ensin se sambakoulu, ja nyt tämä...
Mä on luullut, että salilla käyvien "lisäravinteet" aiheuttaalähinnä ompotenssia.[/QUOTE]

apua, mähän kirjoitan kun rollolainen, ja vielä selvinpäin :-)