orgasmitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaaksi?

Vieras
Paljon onlen lukenut keskusteluja, joissa mainitan, että orgasmin saaminen auttaisi raskaaksi tulemista.

Kuinka moni Teistä, rakkaat Ellit, on tullut raskaaksi vaikkei orgasmia olisi saanutkaan? Tarkoitan nyt lähinnä henkilöitä, jotka eivät koskaan saa yhdynnässä orgasmia.

Itsellä on raskausyritystä jo vuosi täynnä. Rupesin tässä nyt miettimään, että mitenkähän tuo ""orgasmittomuus"" vaikuttaa raskautumiseen..

Minä en ole KOSKAAN saanut yhdynnässä, tahi esileikkien aikana orgasmia. Täytyisiköhän nyt ruveta ukkokultaa opettamaan.. ;)

Mutta mitäs tarkoittavat ne kirjoitukset esim. Pesu:n sivuilla, että ""orgasmin aikana limatulppa pullistuu ja takaisin vetäytyessään vie mukanaan siittiöitä kohtuun""? Ilman orgasmiahan tätä ei siis tapahdu. Pitänee olla aika sissejä nuo siittiöt, että pääsee tuon paksun liman läpi..

Haluaisinkin tietää lähinnä, että kuinka moni Elli ei koskaan saa orkkua ja on kuitenkin tullut raskaaksi.

Olisin todella kiitollinen vastauksista. Kaikenlaista sitä aina miettiikin...

raskaaksi tulin pitkän yrittämisen jälkeen, eikä tarvittu mitään orgasmia, vaan ovulaation aikana otimme kunnon spurtin ja 19 rv menossa. Joten nuo on taas niitä uskomuksia;)

exmiehen kanssa en saanut koskaan orgasmia,silti kolme lasta.Nykyisen miehen kanssa kyllä ja olen loppuraskaudessa.eli ei tunnu olevan väliä.Tosin sanotaan että suuret rakastajat tekevät tyttöjä,kun nainen saa orgasmin tulee typykkä.no,mene ja tiedä,tyttöä nyt ootellaan!!=)

Mielestäni jossain mainittiin, että jos nainen saa ennen miestä orgasmin, SE ei olisi hyvä asia raskautumisen kannalta. Jotain samanlaista, että lima estäisi siittiöitä pääsemästä eteenpäin.

Tuskinpa orgasmin saamisella tai saamattomuudella on mitään vaikutusta siihen, tuleeko raskaaksi vai ei. Eiköhän se ole aivan muut tekijät, kuten ovulaatioaika, simppojen riittävyys tms.

Eikös se kuitenkin ole enemmänkin miehen siittiöiden uimataidosta kiinni. Itse saan TODELLA harvoin yhdynnässä orgasmin, enkä mielestäni saanut sitä tärppikierrolla. Oma gyneni sanoi aikoinaan, että joka kolmas päivä olisi riittävä yhdyntätiheys, jos siis raskaaksi haluaa. Liian usein tapahtuva rakastelu kuulemma heikentää miehen siittiöiden laatua.

Teillä taitaa olla yritystä sen verran takana, että ihan oman mielenrauhan takia kannattaisi käydä tsekkauttamassa, että kaikki on ok. Täällä on peukut pystyssä teidän puolesta!

Tulin raskaaksi toisesta yrityskierrosta ihan ilman orkkuja. Kysyin gyneltä tuosta niin hän sanoi, että se on urbaani legenda eikä sillä ole mitään merkitystä.

Mietipä, miten paljon ihmiset sikiävät kehitysmaissa, joissa naisten sukupuolielimet on useimmiten silvottu. Orgasmista ei varmasti ole tietoakaan, mutta eipä se lapsilukuun ole vaikuttanut mitenkään. Täyttä puppua tämänkaltaiset uskomukset.

Kyseessä ei ole uskomus. Kyseessä on kyllä tosiasia.
Orgasmi EDESAUTTAA siittiöiden menoa limatulpan läpi.

Sensijaan se, kuinka paljon sillä on merkitystä raskautumisen kannalta loppupeleissä, onkin sitten toinen asia kokonaan.
Kyseessä on todennäköisesti hyvin vähäpätöinen asia raskautumisen kannlta. Eli raskaus ei ole siitä kiiinni! Kuitenkin ei voi tosiaasioita väittää uskomuksisksi. Taustalla on ihan oikea fysiologinen tapahtumaketju, miksi orgasmi edesauttaisi raskautumista.

Raiskatutkin tulevat raskaiksi, -yhdestä kerrasta -ja tuskinpa orgasmia saivat. Tai tuijottivat ovislimoja taikka soveliaita kalenteripäiviä.

Mutta turha sitä on väittää tosiasioita uskomuksiksi, vaan ymmärtää ne sellaisina kuin ovat. Eli tässä kohtaa kyseessä siis tosiasia, mutta kokonaisuuden kannalta vähäpätöinen.

Kylläpäs aiheutti melkoisen keskustelun tämä aihe!

Kiitos kaikille vastauksista.

Meillä tosiaan on jo vuosi yritystä täynnä. Kaikenlaista sitä tulee mieleen, kun ei millään tärppää. Hyvä ainakin tietää, ettei orgasmin saamisella nyt niin suurta vaikutusta raskautumiseen ole..

Olenkin hommannut noita ovistestejä, että saisin tietää, että ovuloinko ollenkaan. Viime kierrossa näytti siltä, että ovulaatio tapahtui, mutta tärppiä ei kuitenkaan tullut. Ollaankin tässä mietitty, että missä vaiheessa lähdetään tarkempiin tutkimuksiin.. syksyllä ehkä, jos siihen mennessä ei mitään tapahdu!

Meinasin kuitenkin kokeilla vielä näitä muita ""kotikonsteja"" ennen mitään tutkimuksia. Mitkäs ne olivatkaan ne vitamiinit, jotka saattaisivat edesauttaa raskaaksi tulemista? Jossain näin kyllä juttua aiheesta, mutten muista, missä.. Ja olisko teillä mitään muita konsteja, joista luulette olevan apua?

me yritimme ainakin 2 vuotta tuloksetta, kunnes tajusin kuinka tärkeää on ajoittaa yhdyntä ovulaation ajalle; myös vähän ennen ja jälkeen ovulaation.

Itsekään en tiennyt, milloin ovuloin (epäsäännölliset menkat), kunnes jostain luin ovulaatiolimasta. Tämä tieto suorastaan ""pelasti"" elämäni;)). Ovulaatio tapahtuu todella nopeasti naisella, voi siis kestää vain yhden ainoan päivän ja se on hetkessä ohi. Ovulaatiolima on erittäin sitkeää kirkasta, joustavaa hajutonta nestettä ja tästä tiesin, että kyllä se minäkin ovuloin, enkä todellakaan ole hedelmätön. Minun kohdallani oli aivan turhaa muina aikoina yrittää lasta, vaan ajoitus oli todella ratkaiseva. Kunpa olisikin älynnyt aikaisemmin tuon asian, tai yksinkertaisesti hetki oli vain tällä kertaa oikea.

Yleensä tulee, joskus ei. Riippuu mielialasta yms. Mutta empä tuohon osaa vastata, että olenko tullut raskaaksi orgasmin saattelemana, vai en (kummassakaan raskaudessa). Kun on tekemällä tehty ensimmäinen, eli kertoja oli kymmeniä kuukaudessa. Ja taas toinen raskaus oli onnellinen vahinko...ja taas u s e i d e n kertojen kuukaudessa tulos..

Huomasin tämän ketjun ja ajattelin josko minun tapauksestani olisi hyötyä jollekin. Kaikkihan ollaan erilaisia mutta minä opin orgasmin vähän niinkuin vahingossa, siis nimenomaa miehen kanssa.

Exän kanssa ei koskaan onnistunut. Välillä yritin kai liikaakin välillä en ollenkaan. Lopulta asia oli ihan yhdentekevä. Opin nauttimaan kuitenkin ilman orgasmia.

Ollessani vähän reilu 3-kymppinen (1 sektiolapsi) tapasin toisen eikä mielestäni rakastelussa ollut yhtään mitään kummempia asentoja tai liikkeitä mutta jossain vaiheessa hokasin, että lantiopohjan lihaksia on osattava käyttää oikealla tavalla, ei puristaen koko ajan tai silloin tällöin vaan puristaen niitä silloin kun mies on vetämässä penistään ulospäin. Vaiuhti ei saa olla liian nopea, koska muuten ei pysy tahdissa eikä jaksa. Jos olemme sängyllä minä alla mies päällä, on tärkeää ottaa kaikki tyynyt oman pään alta pois ja koittaa kohottaa alaruumista hieman ylemmäs, esim. tukemalla toisella jalalla (koukussa) sänkyä vasten ja toinen jalka ylös. Miehen kannattaa tulla ikäänkuin sängynsuuntaisesti sisään/ulos, ei siis ylhäältä alas. Toinen hyvä asento on sylikkäin, mies istuu ja sinä ratsastat jalat mahdollisimman levällään. Saatta kyllä käydä lonkkiin pitemmän päälle. Tuo oma ""imu"" ulos vedettäessä on ainakin mulla ihan a ja o.
Sellainenkin asento toimii, jos mies makaa ja sinä makaat päällä jalat suorassa miehen kropan ulkopuolella ja vedät itseäsi edestakaisin muistaen taas tuon imujutun.
Hyvä esileikki vielä tarvittaessa ensin, rauhallisuutta, kiireettömyyttä, rakkautta ja ripaus himoa mukaan. Ei se ota jos ei anna, kokeile muutama kerta niin näet toimiiko sinun kohdallasi. Ja on muuten aivan erilainen orgasmi kuin klitoriksen kautta saaden! Pliisumpi mutta ehdottomasti parempi. Olen myös huomannut että kun on tuon joskus oppinut, ei ole vaikeuksia saada.

minä en ole ikinä saanut orgasmia ja koko ogasmi jotenkin pelottaa olen jännittäjätyyppiä, mutta toista kertaa jo olen kuitenkin raskaana ja aina tärpännyt heti ekalla yrittämällä..

Orgasmi yhdynnässä vaati minultakin vähän opettelua.
Minun kohdalla oli oleellisinta antaa koko alapään lihasten olla rentoina. Olin jotenkin niitä jännitellyt aiemmin, kuvitellen, että se on naisen osuus rakastelussa.
Kun sen lopetin, aloin saamaan orgasmin. Siitä on 15 vuotta ja homma toimii. Saan orgasmin yhdynnässä ilman lämmittelyjäkin.

Naiset täällä vakuuttelevat, etteivät saa orgasmia yhdynnässä.
Seksigallupeissa sitten yhdyntätiheys on sellaista kerran kaksi päivässä monella. En ihan ymmärrä, miestännekö mielistelette.

Itse harrastan seksiä noin kerran viikossa mieheni kanssa. Orgasmin saan yhdynnässä, vaikkei edes aina olisi esileikkiä.
Elikä kun olo on tyydytetty, ei tarvi määrään satsata.

Onkohan niin, että juuri ne naiset, joilla on vaikeuksia saada orgasmi, ovat niitä, jotka on sängyssä joka päivä sekstaamassa?

""Naiset täällä vakuuttelevat, etteivät saa orgasmia yhdynnässä.
Seksigallupeissa sitten yhdyntätiheys on sellaista kerran kaksi päivässä monella. En ihan ymmärrä, miestännekö mielistelette.""

Kaikille se orgasmi ei ole ainoa oikea tavoite ja rakastelun syy. Mukava sekin, tosin, mutta seksi luo muutenkin ainutlaatuista läheisyyttä ja tuntuu hyvältä :)

Yhteistyössä