Orgasmista. Rehellisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saan yhdyntä orgasmin mutta vain tietyssä asennossa: jalat kohti kattoa :)

millaisia orgasmeja saatte? minä kun saan orgasmin niin nesteet sinkoavat pitkin poikin ja voimalla. se on kuulemma voimakkain orgasmi minkä nainen voi saada.

Minä saan orgasmin pelkästään vaginaalisesti hankaamalla. Klitorikseen ei todellakaan tarvi koskea lainkaan välttämättä. Ne orgasmitkin tuntuvat ihan erilaisilta.
Minäkin pystyn saamaan orgasmin myös niin, että vain jännitän tiettyjä lihaksia, eli minkäänlaista mekaanista kosketusta/hankausta ei välttämättä tarvi olla.
Huijaankin sillei, kun eihän se ole masturbointia, kun en tee mitään kun vaan jännitän lihaksia.

vannon vaikka käsi raamatulla, että puhun täyttä totta!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Minä saan orgasmin pelkästään vaginaalisesti hankaamalla. Klitorikseen ei todellakaan tarvi koskea lainkaan välttämättä. Ne orgasmitkin tuntuvat ihan erilaisilta.
Minäkin pystyn saamaan orgasmin myös niin, että vain jännitän tiettyjä lihaksia, eli minkäänlaista mekaanista kosketusta/hankausta ei välttämättä tarvi olla.
Huijaankin sillei, kun eihän se ole masturbointia, kun en tee mitään kun vaan jännitän lihaksia.

no siis kyllä mäkin saan orkun ihan käsin koskematta, lantiopohjan lihaksilla ja jollain kiihottavilla mielikuvilla, joskus ihan vahingossakin. mä oon luullu, että kaikki saa silleen jos vaan haluaa. :O mutta sitten toisaalta vaginaorkkua mä en saa koskaan... oppisinkohan mä?

Saan ilman klittan kiihotusta kyllä kun olen tosi tosi kiihottunut. Päällä ratsastaessani saan joka kerta, siinä saa klitoriskin osaansa mitenkään erityisesti vaivaa näkemättä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

no siis kyllä mäkin saan orkun ihan käsin koskematta, lantiopohjan lihaksilla ja jollain kiihottavilla mielikuvilla, joskus ihan vahingossakin. mä oon luullu, että kaikki saa silleen jos vaan haluaa. :O mutta sitten toisaalta vaginaorkkua mä en saa koskaan... oppisinkohan mä?

Varmasti opit; käytät yhdynnässä lihaksiasi ja sitten kun löydät asennon jossa tuntuu kivalta, on se siinä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Varmasti opit; käytät yhdynnässä lihaksiasi ja sitten kun löydät asennon jossa tuntuu kivalta, on se siinä. =)

siis niitä samaisia lantiopohjan lihaksia?

no hemmetti, nyt huvittais heti mennä testaamaan, mutta vois noi lasten kaverit hieman järkyttyä kun ovat kylässä. :D josko illalla sitten... :P

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
saan yhdyntä orgasmin mutta vain tietyssä asennossa: jalat kohti kattoa :)

millaisia orgasmeja saatte? minä kun saan orgasmin niin nesteet sinkoavat pitkin poikin ja voimalla. se on kuulemma voimakkain orgasmi minkä nainen voi saada.

Mä saan kanssa aina päällä, siinä kait hankaa paikat sopiviin kohtiin.:) Mun mielestä yleensäkin yhdynnässä saa "paremmat" orkut. Juu, ja kanssa välillä tulee noita, että nesteet "lentää".

Saan. Mutta kyllä se aikoinaan vaatikin opettelua. Vaginaorgasmi on paljonpaljon voimakkaampi ja tyydyttävämpi. Se on paljolti mun mielestä kiinni asennosta, ihan pieni muutaman asteen muutos kullin sisääntulokulmassa voi muuttaa koko aktin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Saan. Mutta kyllä se aikoinaan vaatikin opettelua. Vaginaorgasmi on paljonpaljon voimakkaampi ja tyydyttävämpi. Se on paljolti mun mielestä kiinni asennosta, ihan pieni muutaman asteen muutos kullin sisääntulokulmassa voi muuttaa koko aktin.

voi luoja mitä tekstiä.

Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:

voi luoja mitä tekstiä.

Miten niin? Se on tosiasia, että kullin sisääntulokulma voi muuttaa asioita paljon. Ei se pelkkä ykstoikkoinen jyystäminen missään tunnu, mutta jos mies yhtään osaa käyttää munaansa niin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:

voi luoja mitä tekstiä.

Mutta tämähän on totta. On kyllä outoa, että tässäkin asiassa löytyy kateellisia ilkeilijöitä.
Minä saan vaginaorkun, mutta ainoastaan jos olen päällä ja on oikea mieliala. :D Ja myös anaaliorkun. Ja klitorisorkun toki joka kerta. Vaginaorkun sain ensimmäisen kerran nykyisen kanssa.