Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en saa millään konstilla.
aika surullista
ajan kanssa tottuu. kun ei tiedä mistä jää paitsi niin ei osaa kaivata. seksistä kyl muuten nautin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en saa millään konstilla.
aika surullista
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Minä saan orgasmin pelkästään vaginaalisesti hankaamalla. Klitorikseen ei todellakaan tarvi koskea lainkaan välttämättä. Ne orgasmitkin tuntuvat ihan erilaisilta.
Minäkin pystyn saamaan orgasmin myös niin, että vain jännitän tiettyjä lihaksia, eli minkäänlaista mekaanista kosketusta/hankausta ei välttämättä tarvi olla.
Huijaankin sillei, kun eihän se ole masturbointia, kun en tee mitään kun vaan jännitän lihaksia.
vannon vaikka käsi raamatulla, että puhun täyttä totta!
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Minä saan orgasmin pelkästään vaginaalisesti hankaamalla. Klitorikseen ei todellakaan tarvi koskea lainkaan välttämättä. Ne orgasmitkin tuntuvat ihan erilaisilta.
Minäkin pystyn saamaan orgasmin myös niin, että vain jännitän tiettyjä lihaksia, eli minkäänlaista mekaanista kosketusta/hankausta ei välttämättä tarvi olla.
Huijaankin sillei, kun eihän se ole masturbointia, kun en tee mitään kun vaan jännitän lihaksia.
no siis kyllä mäkin saan orkun ihan käsin koskematta, lantiopohjan lihaksilla ja jollain kiihottavilla mielikuvilla, joskus ihan vahingossakin. mä oon luullu, että kaikki saa silleen jos vaan haluaa. :O mutta sitten toisaalta vaginaorkkua mä en saa koskaan... oppisinkohan mä?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Minä saan orgasmin pelkästään vaginaalisesti hankaamalla. Klitorikseen ei todellakaan tarvi koskea lainkaan välttämättä. Ne orgasmitkin tuntuvat ihan erilaisilta.
no siis kyllä mäkin saan orkun ihan käsin koskematta, lantiopohjan lihaksilla ja jollain kiihottavilla mielikuvilla, joskus ihan vahingossakin. mä oon luullu, että kaikki saa silleen jos vaan haluaa. :O mutta sitten toisaalta vaginaorkkua mä en saa koskaan... oppisinkohan mä?
Varmasti opit; käytät yhdynnässä lihaksiasi ja sitten kun löydät asennon jossa tuntuu kivalta, on se siinä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mami:saan yhdyntä orgasmin mutta vain tietyssä asennossa: jalat kohti kattoa
millaisia orgasmeja saatte? minä kun saan orgasmin niin nesteet sinkoavat pitkin poikin ja voimalla. se on kuulemma voimakkain orgasmi minkä nainen voi saada.
Alkuperäinen kirjoittaja kivikasvoko:Miksi töllin ruusan ilme ei muutu vaika saa orgasmin?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saan. Mutta kyllä se aikoinaan vaatikin opettelua. Vaginaorgasmi on paljonpaljon voimakkaampi ja tyydyttävämpi. Se on paljolti mun mielestä kiinni asennosta, ihan pieni muutaman asteen muutos kullin sisääntulokulmassa voi muuttaa koko aktin.
Alkuperäinen kirjoittaja annanyymi:Alkuperäinen kirjoittaja kivikasvoko:Miksi töllin ruusan ilme ei muutu vaika saa orgasmin?
Mistä tiedät? Miten sulla muuttuu?
Tosiaan miksei Ruusa ole kuvannut orgasmiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saan. Mutta kyllä se aikoinaan vaatikin opettelua. Vaginaorgasmi on paljonpaljon voimakkaampi ja tyydyttävämpi. Se on paljolti mun mielestä kiinni asennosta, ihan pieni muutaman asteen muutos kullin sisääntulokulmassa voi muuttaa koko aktin.
voi luoja mitä tekstiä.
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Saan. Mutta kyllä se aikoinaan vaatikin opettelua. Vaginaorgasmi on paljonpaljon voimakkaampi ja tyydyttävämpi. Se on paljolti mun mielestä kiinni asennosta, ihan pieni muutaman asteen muutos kullin sisääntulokulmassa voi muuttaa koko aktin.
voi luoja mitä tekstiä.