Orgasmialttius + Smart Balls

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimi. Kokemusta on.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimi. Kokemusta on.

Vieras
Täällä on ennenkin kai toitotettu tätä, mutta lisään korteni kekoon:
Olen ollut aina "huono/hankala" laukeamaan, miehen kanssa saanut tehdä kunnolla töitä että se orgasmi sieltä tulisi edes joskus.

Aloitin kutienkin lantionpohjanlihasten reenauksen Smart Balls -palloilla ja tulokset olivat ilmeisen nähtäviä jo parin kkn päästä - laukean nyt melkein joka kerta yhdynnässä!

(Siis tässä en ala nyt erittelemään vaginaorgasmeja ja klitta orgasmeja, koska minusta niissä ei ole mitään eroa. Ja kyllä, yleensä hyväillään mun klitorista kans, sitähän se seksi on, touhuamista kaikkien erogeenisten alueiden parissa!)

Mutta siis. Jos teillä hyät naiset on ongelmia saada itsenne laukeamaan miehen kanssa, niin ilmeisesti lantionpohjan lihasten kunto vaikuttaa myös! Joo itsestäänselvällä tavalla, että tuntuu paremmin kun on millä tunnustella, mutta minusta siitä ei ole pelkästään kyse. Orgasmit ovat myös voimallisempia ja todellakin helpommin saavutettavissa.

Minulla on ne pallot olleet monta vuotta, mutta vasta toisen synnytyksen jälkeen aloitin oikein tehojumppauksen päivittäin.
Silloin vasta alkoi tulokset ilmetä, ja tiukkuuden lisäksi ne orgasmit alkoivat tulla helpommin. Myös kestävät pitempään ja ovat "laadukkaampia"!

Kyllä noita saa seksikaupoista ainakin ja nettimyynnistä.
Smart-balls taitaa riittää hauksi nettiosotteisiin.
Käyttäneekö alkuperäinen kirjoittaja pieniä painavia kultakuulia vai niitä isompia "bolsseja"...Onko merkitystä?
Hinta ei ole päätä huimaava.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokeillut..:
Ne "aidot" smartballsit on muutes tosi isot. Jos ei ole synnyttänyt tms. niin kannattaa hankkia paljon pienemmän pallot.

Olen 27 v. lapseton, eikä toistaiseksi suunnitelmissakaan. Minulle on nämä Smart-ballsit ovat olleet ainoat pimppajumpan antaja muutaman vuoden. Toimivat moitteetta, ja paikat pysyy timminä En osaa kommentoida "liian isot" ilman vertailupohjaa. Kyllähän miesystäväni peenis on huomattavasti paksumpi..

Alkuperäinen kirjoittaja mistä saa?:
Minua kiinnostaa myös, mistä noita saa ja mitä maksaa?

Tuohon jo vastaus tulikin, mutta minua ihmetyttää mitä niillä kuulilla tehdään!!!
Voisiko joku oikeasti valistaa. Siis kuulat sisään vaan ja jotain lihasten jännittelyä vai kuinka?

Puristellaan lihaksilla ja niissä myös sellaset liikkuvat pikkukuulat sisällä ja aiheuttavat jonkunlaista värinää kävellessä esim. Kai silläkin jonkunlainen lihaksia vahvistava vaikutus on. Noita kultakuulia ( geishakuulia) joutuu puristamaan hiukan, mutta liikkuu nekin siellä sisällä ja kai hieroo samalla. Paremmin en osaa selittää.

Smart ballsseja myydään jokaisessa suomalaisessa nettiseksikaupassa minkä sivuilla olen käynyt.
Pallot näyttävät ja tuntuvatkin aika isoilta, mutta syy miksi päädyin niihin; niissä materiaali on ihan kunnon tavaraa, ei mitään tulehduksia aiheuttavaa hongkong- muovia... Lisäksi taisi olla ainut malli jossa muovia ja narua ei oltu sekoitettu (voi vaan kuvitella mikä bakteeripesäke narun/muovin liitoskohtaan syntyy aikaa myöten...) Muovisten 2 pallon sisällä on siis raskaammat metalliset pallot jotka värähtelevät liikken vaikutuksesta.

Homma etenee niin, että päivittän SB:t laitetaan sisään, annetaan vain olla max 20min sisällä. Samalla voi vaikkapa puuhastella,tyhjennellä tiskikonetta tai viedä roskia, nautinnollista on itsessään jo tuo ;) Pallot reenauttavat pimpan lihaksistoa kauttaaltaa. En ole erityisemmin mitään jumppa/jännityksiä harrastanut, on toiminut ihan tällaisenaan. Sitten poistetaan, huuhdellaan saippuavedellä ja täts it.

Jo parin viikonkin käyttö osoitti minulle vaikutuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja irkku@:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeillut..:
Ne "aidot" smartballsit on muutes tosi isot. Jos ei ole synnyttänyt tms. niin kannattaa hankkia paljon pienemmän pallot.
Olen 27 v. lapseton, eikä toistaiseksi suunnitelmissakaan. Minulle on nämä Smart-ballsit ovat olleet ainoat pimppajumpan antaja muutaman vuoden. Toimivat moitteetta, ja paikat pysyy timminä En osaa kommentoida "liian isot" ilman vertailupohjaa. Kyllähän miesystäväni peenis on huomattavasti paksumpi..
Siis onkohan nyt kyse jostain muista palloista, eikä näistä
http://www.pehmopeput.fi/product_info.php?cPath=5&products_id=179
oikeista SmartBallseista? Noiden läpimitta on sivujen mukaan 4 (!!) senttiä. Tilasin joskus 3.2cm kokoiset kuulat, enkä saanut niitäkään ängettyä sisään edes liukuvoiteen kanssa. Onhan penis toki paksumpi, mutta siinä onkin vipuvarsi millä sen saa sisään tungettua. Liukkaiden pallojen kanssa homma oli mahdoton.

En ole tuo aikaisemmin kirjoittanut 27-vuotias, mutta yhtälailla synnyttämätön minäkin. minä olen käyttänyt juuri tuonlaisia smart ballseja, jotka ovat linkissäsi. eivät ne liian isot ole, liukuvoiteen kanssa menee ihan hyvin sisään, kun vaan vähän osaa ohjata niitä!

Hei kaikki smart ballesien käyttäjät!

Itse olen nyt käyttäny muutaman päivän ja tulin tänne sivustoille keskusteluja katsomaan, pelästyin kuin parissa viestissa joissain sivuilla on sanottu, että EI synnyttäneen ei kannata niitä käyttää?!!! Onko näin, oon paljon tietoa niistä lukenut siksi smart ballseihin päädyin mutta nyt olen saanut ristiriitaista tietoa.. Ja en kyllä halua itseäni venyttää koska olen tiukassa kunnossa muutenkin, haluan vain lisätreeniä.

Lisäksi mun pakkauksessa ei ollu käyttöohjeita, mutta treenavatko ne pallot ilman jännitys-rentoutusliikkeitäkin??!

Kiitos, jos joku voi jakaa mielipiteitä! Vai pitäskö jo siirtyä harjoituskuuliin?

Suuttuisikohan vaimo jos tuollaiset ostaisin ilman sen kummempia kyselyitä... tai miten tuollaista tuotetta kehtaa vaimolle esitellä... lähinnä ajattelin että vaimoni ei tunnu saavan orgasmia millään (vika ei kuulema miehessä, ongelmia ollut edellistenkin kanssa) niin ajattelin josko tuollainen auttaisi?

Mieheni osti geisha-kuulat nimpparilahjaksi jotain 10 vuotta sitten. Minusta aluksi tuntui hieman oudolta alkaa käyttää kuulia päivittäin. Kuitenkin aloitin treenauksen ja se oli näin jälkeenpäin olen (ja etenkin mieheni) todella tyytyväinen tästä päätöksestä.
Orgasmit alkoivat tulla herkemmin ja voimakkaampina.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurava saara:
Voi kiesus mikä nimi: Pehmopeput! Tilattu kuitenkin on, saas nähä koska möllien kurinaattori poistaa linkin kun mainostaminen on kielletty.

Se firma on vauvatarvikkeisiin erikoistunut, mutta myös näitä äidin hyvinvoitituotteita sieltä saa.

Kun luin tätä keskustelua, muistin, että minullakin on kaapissani nuo smartit, ihan vain seksikaupasta ostetut. Pitkään aikaan en niitä käyttänyt ja en muistanut, että miksi. Olen ne aikoini ostanut paikkojen tiukentamista varten. Silloin kaupan täti neuvoi, että alussa niitä voi pitää vaikka makuullaan (kyljellään helpompi laittaa sisään) ja vain vähän aikaa, sitten aikaa voi pitentää vähitellen, kun palloihin tottuu. Ja nousta seisomaan ja liikkumaan..=)
Liukastetta neuvoi myös käyttämään, jos meinaa topata sisään laittaessa. Alussa tuntuivat isoilta, mutta niiden kokoon tottui.
Kokeilin tänään ja muistin, miksi laitoin smartit paussille. Kiihotuin nääs niistä niin, etten tiennyt miten päin olisin. Kotitöihin tuli vauhtia ja voi olla, että naapurit ihmettelivät, miksi vein roskia monta kertaa. Ja olo on kuin olisi kovemmassakin menossa ollut mukana, kun varsinaisesta seksistä on aikaa. Mutta tiedän, että muutamat vanhemmatkin ihmiset ovat saaneet kuulista apua, ihan virtsan karkailuunkin, kun lihakset tiukkenevat ja lihasten hallinta paranee.
Eivät kai ne silloin ihan turhat vempeleet ole?

Alkuperäinen kirjoittaja Smartisti:
Kun luin tätä keskustelua, muistin, että minullakin on kaapissani nuo smartit, ihan vain seksikaupasta ostetut. Pitkään aikaan en niitä käyttänyt ja en muistanut, että miksi. Olen ne aikoini ostanut paikkojen tiukentamista varten. Silloin kaupan täti neuvoi, että alussa niitä voi pitää vaikka makuullaan (kyljellään helpompi laittaa sisään) ja vain vähän aikaa, sitten aikaa voi pitentää vähitellen, kun palloihin tottuu. Ja nousta seisomaan ja liikkumaan..=)
Liukastetta neuvoi myös käyttämään, jos meinaa topata sisään laittaessa. Alussa tuntuivat isoilta, mutta niiden kokoon tottui.
Kokeilin tänään ja muistin, miksi laitoin smartit paussille. Kiihotuin nääs niistä niin, etten tiennyt miten päin olisin. Kotitöihin tuli vauhtia ja voi olla, että naapurit ihmettelivät, miksi vein roskia monta kertaa. Ja olo on kuin olisi kovemmassakin menossa ollut mukana, kun varsinaisesta seksistä on aikaa. Mutta tiedän, että muutamat vanhemmatkin ihmiset ovat saaneet kuulista apua, ihan virtsan karkailuunkin, kun lihakset tiukkenevat ja lihasten hallinta paranee.
Eivät kai ne silloin ihan turhat vempeleet ole?

Auttavatko ne sitten saamaan yhdynnässä orgasmin helpommin? oletan että nuo pallukat ovat isot (täyttävät pimpin?) ja sitten kun naidaan pikkupippelillä niin tuntuuko se enää missään?
T. Nimim. harvoin saava

Koitin hienovaraisesti ehdottaa Vaimolle tälläisiä kun sattumalta jotain erotiikkakaupan sivuja selailtiin... showhan siitä nousi pystyyn... nyt sitten pidän häntä kuulema löysänä lutkana, vaikka ehdotin näitä vain siksi josko oikeasti saisi orgasmeja hiukan helpommin, tärkeämpää itselleni on nähdä naiseni nautinto kuin omani.

Juu, se oli sellainen 'siisti' seksishop tai erotiikkaliike tai mikä se onkaan viralliselta nimeltään; hetkinen tarkistin: erotiikkaliike. Ei ole pimennetyt ikkunat ja ikkunassa on esillä tuotteita. Neuvonta pelaa ja tarkoitettu erityisesti naisille / pariskunnille.

Kyllä ne täyttävät pimpin, mutta olen suht tilava ja kun liikkuu, niin niitä joutuu puristamaan etteivät tipu. Tuntuvat vain, nyt kun edellisestä käytöstä on aikaa. Siis sekä pimpin että smartien. Kai orgasmin saanti paranee, jos voit vaikuttaa jännittämällä lihaksiasi klitorikseen? Ja varsinkin toiseen osapuolen voit yllättää äkkipuristuksilla kesken kaiken..

Käsittääkseni pippelin koolla ei ole väliä, jos käyttö sen on asiallista!?

Mutta nuiden pallukoiden tarkoitushan on nimenomaan tiukentaa otetta. Ehkä jos nyt menisin kauppaan, ostaisin ehkä hieman pienemmät. Noiden pakkauksen kyljessä lukee 'Silent pleasure' elikkäs tarkoitettu ehkä just leikkeihin jne. Ohjeissa tosin korostetaan kumpaakin; hauskuutta sekä vaginan lihasten stimulointia, hierontaa ja jumppaa. (putsaus miedolla saippualla ja lämpimällä vedellä). Itselä tarkoitus oli pitää paikat kunnossa ettei vanhana ole vaivoja ja vähän nauttia siinä samalla.
Jos löydätte jonkun vastaavan liikkeen, eikun sinne vain. Kyllä ne neuvovat siellä!

Vaimolle terveisiä, että mies voi niillä saada kuulemma naiselle aika mahtavan olon, kun oppii niitä käyttämään. Menkää yhdessä liikkeeseen, tutustumaan. Olen itsekin tavallisista tavallisin täti ja yhtenä päivänä vain kävelin liikkeeseen ja voin sanoa, että farkkujen osto on paljon kiusallisempaa kuin se käynti smartien ostolla!

Yhteistyössä