Orgasmi yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja XX77
  • Ensimmäinen viesti
XX77
Olemme mieheni kanssa ollet yhdessä vuosia seksielämämme on muutoin ok, mutta en saa orgasmia yhdynnässä. Aikaisemmin asia ei ole minua vaivannut, mutta viime aikoina se on ollut ainoa asia mikä mielessäni pyörii. Saan kyllä orgasmin klitorista nuoltaessa tai sormeiltaessa. Vaikka saisin näillä keinoin useammankin illan aikana, minua alkaa panettaa pienimmästäkin kiihokkeesta eikä klitorisorgasmi tätä tykytystä poista. Mieheni kalu on keskivertoa ehkä hieman pienempi. Väkisinkin mieleen tulee, että onko kalun koko syy siihen miksi en saa yhdynnän aikana? Olemme yhdessä yrittäneet eri asentoja ja dildoa ym. mutta mitään ei tapahdu. Olen aloittanut lantiopohjan lihasten jumpan, siitä ehkä saattaisi olla apua, mutta sehän selviää vasta parin kuukauden kuluttua.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, miten tilannetta voisin parantaa?

Hyvä hiplaus
Hiplaako mies klitoristasi yhdynnän aikana? Jos ei, kannattaisi kokeilla niin, että olet selälläsi jalat kohotettuna ja miehesi kyljellään vieressä, polvitaipeesi siis miehen lantion päällä. Siinä asennossa on helppo hiplata naidessa. Jos tätä ei ollut vielä kokeiltu, kokeilkaa ja kerro, miltä tuntui.

THTI
Mun miehelläni on keskivertoa huomattavasti pienempi kalu ja saan sillä loistavia orgasmeja, ilman ylimääräistä klitoriksen hierontaa. Itseasiassa olen siinä jotenkin vajavainen, että varsinkaan itse en klitorikseeni puutu. Myöskään en välttämättä pidä siitä, että sitä ylipäänsä sormilla räplätään. Nuoleminen on sitten ihan päinvastainen juttu, sitä kuuntelisin vaikka viikon syömättä. hehe.

Joskus nuorena kokeilin myös lantionpohjalihas jumppia, vaikka minkälaisia. Mutta koska mieheni ei myöntänyt niistä olevan paljoakaan apua, olen antanut asian olla.
Luotan kuin pässi suuriin sarviini, että tuntopisteet emättimen sisäpuolella
riittävät siihen kokemukseen ja etenkin mieheni taito hangata kullinsa niskalla sopivasti klitoriksen alapuolella olevaa aluetta. Siitä kun painaa ja välillä pikavauhtia ja taas hidastusta ja loppuun jykevä murjaisu, niin kaikki tähdet ja kuut ja auringot näkyy yhtäaikaa.

Kaikki tämä pikkuruisella meisselillä:))

pikkuvaimo
.........saa koskaan orgasmia yhdynnän aikana, jos ei mies kiihoita klitorista samalla.

Kalun koolla ei luultavasti väliä, sillä miehelläni 21cm (mitattu on) ja olen kyllä pienempääkin kokeillut ;))

THTI
Samaa mieltä pikkuvaimon kanssa.
Huomattavasti enemmän väliä ja vastuuta orgasmistaan on naisella itsellään, kuin miehen kalun koolla. Toki miehen taidotkin kipuavat vastuussa ohi koon.
Tarkkaanottaen; orgasmi otetaan, ei saada. Niin miehetkin toimii.

On se aika muhkea varmaan tuo 21 senttinen;-))

UlpukkaN
Voi kun miehet ymmärtäisivät , ei nainen monastikkaan saa orgasmia yhdynnästä sinänsä vaan siitä kun nauttii ja antautuu ;lue päästää itsensä valloilleen pyrkien orgasmiin. Mies käsittääkseni saa orgasminsa pelkästään terskaan kohdistuvasta stimuloinnista , kun taas nainen tarvitsee tunteeseen pohjautuvaa mielihyvää

pikkuvaimoke
...se on ;)) mutta niin ihana.Suuseksissä sitä on kiva nuolla ja imeä, kokonaan ei mahdu suuhun millään .........Yhdynnässä kyllä osuu *takaseinään* asti, eli täyttää kyllä kokonaan.

THTI
Just noin, mielihyvää tarvitaan.
Eli orkku ei tule, vaikka kuinka isolla ja kuinka hyvin panisit, jos tunne puuttuu.
Toisaalta se ei välttämättä olisi mikään paha, että myös työvoittoja olisi jaossa , vai ??
Onhan se kyllä niinkin, että jos kestävä mies nuolee oikeasta paikasta, niin on se äärimmäisen vaikea sitä orgasmia estää tulemasta. Ellei tapahtumaan liity mitään vastenmielistä.

Miehillä orgasmi on melkein vakio ja omasta tahdosta kiinni. Kun vehkeen saa pystyyn, niin kyllä se myös ruikkaa, kun vaan stimulanttia riittää.

pikuvaimoke
aivan, kyllä se on paljon tunnetilasta kiinni se orgasmi, mutta jos oikeasta paikasta nuolee tai muuten stimuloi, niin kyllä se orgasmi tulee....lähtee liikkeelle varpaista ja menee koko vartalon läpi....

UlpukkaN
Tuo orgasmi ihmeelinen tapahtuma ihmis kehossa, itsellä vaatii rauhallisen häiriöttömän tilan yleensä. Harvoin pikaseksissä tai kiinnijäämisen riskissä kykenen saamaan kokonaisvaltaisen orgasmin. Etenkin suuseksissä haluan nauttia rauhassa .
Mieheni orgasmi taas tulee kun on lähdössä , eikä hän kykene jarruttamaan sitä. Tämä käsittääkseni jopa yleistä miehillä, aikanaan muistan miten keskeytetyssä yhdynnässä eräs mies veti kiireesti ulos ja ruikki pitkin vartaloani samantien.

XX77
Joo, niinhän se on meilläkin, että parasta homma on silloin kun on aikaa ja rauhallinen hetki rakastella. Voihan se olla niinkin, että kun ei ole tähän ikään mennessä saanut yhdynnän aikana, sen esteenä voi ennemmin olla henkinen puoli kuin fyysinen. Mutta kertokaapa vielä vihjeitä asentoihin ym. joita voisi kokeilla

mietin vaan
Ei ole kalun koosta kiinni orkkujen saanti. Sehän on ihan normi juttu, ettei suurin osa naisista saa pelkästä yhdynnästä orgasmia. Klitoris tarvitsee huomionsa. Haloo, sehän on se pääasiallinen nautintopiste, yksinomaan seksuaalista nautintoa varten tehty! Ja silti naiset niin mielellään sivuuttaisivat sen, ja haluaisivat orkkunsa suoraan peniksen hankauksella. Ikään kuin annettuna, sen sijaan että itse ottaisivat sen stimuloimalla aktiivisesti klitoristaan yhdynnän aikana. Tää ei nyt muuten kohdistu suoraan aloittajan juttuun, vaan yleensä vaikutelmaani jonka olen saanut lukemalla aina uudestaan ja uudestaan tämänkaltaisia kyselyjä yhdyntäorgasmista...

Ajatelkaapa vastaavaa tilannetta miehen kohdalla: jos seksissä miehen pääasiallista nautintoelintä eli penistä ei hierottaisi, ja silti odotettaisiin että se orkku pitäisi saada vaikka palleja hieromalla. Tuntuis miehelle kyllä hyvältä, mutta tuskinpa riittäisi orgasmiin. Ihan sama juttu naisella! Vaikka jotkut naiset saavatkin helposti yhdyntäorkkuja, niin suurimmalla osalla se ei yksinkertaisesti toimi niin. Ja silti niin monet, jotka eivät "luonnostaan" yhdyntäorkkuja saa, pitävät asiaa suorastaan ongelmana. Sitten mietitään peniksen kokoa ja pillun treenausta ja asentoja, mistä yhdyntäorgasmin saaminen ehkä onnistuisi, sen sijaan että huomioitaisi se ilmeisin ratkaisu: klitoriksen stimulointi.

Minäkin olen nainen, joka ei saa orgasmia ilman klitoriskontaktia, muttei se ole enää vuosiin ollut minulle ongelma. Saan suunnilleen joka kerta orgasmini yhdynnässä, koska autan aina omalla kädelläni. Kun niksin oppii niin se tulee sitten aina rutiinilla. Orkut vaihtelevat joka kerta laadultaan ja tyydyttävyydeltään, vaikka tekniikka on aina sama. Olen kokenut todella tajun räjäyttäviä ja äärettömän tyydyttäviä laukeamisia. Näin ollen ainakin omakohtaisesti väitän, ettei tyydytystekniikan pitäisi määrittää orgasmin tyydyttävyyttä. Eli ettei klitoriksesta muka voisi saada syvällisesti tyydyttävää orgasmia. Väitän, että orgasmin tyydyttämättömyys on enemmänkin päänsisäisistä asioista johtuva juttu.

XX77
Klitorisorgasmini ovat sinällään tarpeeksi tyydyttäviä, mutta välillä on kausia, jolloin tuntuu, etteivät ne riitä. Tällöin olisi mukavaa saada myös yhdynnässä. Osasyy yhdyntäorgasmin etsimiseeni on myös siinä, että se toisi enemmän läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta mieheni kanssa. Tällä hetkellä tuntuu (kun sellaista ei ole vielä kokenut), että se voisi olla tapahtuma, joka lähentäisi meitä entisestään.

trallallaa
Aina se on metsästyksen takana se orgasmi mulla ollut, mutta jos joskus harvoin tulee niin yleensä olen itse ollut päällä ja mies tai minä itse kiihottanut klitorista.

Mun mielestä yhdynnässä laukeaminen sinäänsä ois kivointa ja parasta, sillä sitten mies sais tuntea sen mun orgasmin kanssa kullissaan... kun taas jos nuolee sormettaa niin ... "hukkaan menee" jos näin voi orgasmista nyt edes sanoa :D

Itse sanoin jo nykyiselle miehelleni jo tavatessamme että en sitten ole helppo saamaan ja yhdessä, patistelematta se sieltä löytynyt kun on vaan annttu ajan kulua. Vuosi, pari siinä melkein menikin ennenkuin sain lauettua mieheni kanssa. Kai se on toisaalta jotain luottamustakin, minä en kenelle tahansa laukeile ;)

XX77
Alkuperäinen kirjoittaja trallallaa:
Mun mielestä yhdynnässä laukeaminen sinäänsä ois kivointa ja parasta, sillä sitten mies sais tuntea sen mun orgasmin kanssa kullissaan... kun taas jos nuolee sormettaa niin ... "hukkaan menee" jos näin voi orgasmista nyt edes sanoa :D
Tätä just tarkoitin..

THTI
Tuo on hyvä ja tärkeä huomatus tuo luottamus.
Se aikaansaa rauhallisuuden ja jännittämättömän tilan, missä orgasmi on helpointa saada.
Meillä se on, kuten monasti kerrottu, vanha kunnon lähetyssaarnaaja, missä mies normaalin sisään/ulos homman lisäksi painaa kullin niskalla kumpuani vasten , jolloin klitoris jää siihen väliin ja saa tarvittavan paineen ja hieronnan. Kun orkku lähtee, ei sitä pitele mikään ja silloin mies voi keskittyä lisäämään painetta pillun puolella, vauhdittamalla työntöjä ja lopputulos on kuin rodeopelissä, pysyykö mies satulassa vai lentääkö sängylle ennenkuin oma sperma lähtee?

Yhteistyössä