Ei ole kalun koosta kiinni orkkujen saanti. Sehän on ihan normi juttu, ettei suurin osa naisista saa pelkästä yhdynnästä orgasmia. Klitoris tarvitsee huomionsa. Haloo, sehän on se pääasiallinen nautintopiste, yksinomaan seksuaalista nautintoa varten tehty! Ja silti naiset niin mielellään sivuuttaisivat sen, ja haluaisivat orkkunsa suoraan peniksen hankauksella. Ikään kuin annettuna, sen sijaan että itse ottaisivat sen stimuloimalla aktiivisesti klitoristaan yhdynnän aikana. Tää ei nyt muuten kohdistu suoraan aloittajan juttuun, vaan yleensä vaikutelmaani jonka olen saanut lukemalla aina uudestaan ja uudestaan tämänkaltaisia kyselyjä yhdyntäorgasmista...
Ajatelkaapa vastaavaa tilannetta miehen kohdalla: jos seksissä miehen pääasiallista nautintoelintä eli penistä ei hierottaisi, ja silti odotettaisiin että se orkku pitäisi saada vaikka palleja hieromalla. Tuntuis miehelle kyllä hyvältä, mutta tuskinpa riittäisi orgasmiin. Ihan sama juttu naisella! Vaikka jotkut naiset saavatkin helposti yhdyntäorkkuja, niin suurimmalla osalla se ei yksinkertaisesti toimi niin. Ja silti niin monet, jotka eivät "luonnostaan" yhdyntäorkkuja saa, pitävät asiaa suorastaan ongelmana. Sitten mietitään peniksen kokoa ja pillun treenausta ja asentoja, mistä yhdyntäorgasmin saaminen ehkä onnistuisi, sen sijaan että huomioitaisi se ilmeisin ratkaisu: klitoriksen stimulointi.
Minäkin olen nainen, joka ei saa orgasmia ilman klitoriskontaktia, muttei se ole enää vuosiin ollut minulle ongelma. Saan suunnilleen joka kerta orgasmini yhdynnässä, koska autan aina omalla kädelläni. Kun niksin oppii niin se tulee sitten aina rutiinilla. Orkut vaihtelevat joka kerta laadultaan ja tyydyttävyydeltään, vaikka tekniikka on aina sama. Olen kokenut todella tajun räjäyttäviä ja äärettömän tyydyttäviä laukeamisia. Näin ollen ainakin omakohtaisesti väitän, ettei tyydytystekniikan pitäisi määrittää orgasmin tyydyttävyyttä. Eli ettei klitoriksesta muka voisi saada syvällisesti tyydyttävää orgasmia. Väitän, että orgasmin tyydyttämättömyys on enemmänkin päänsisäisistä asioista johtuva juttu.