Kolmekymppinen ei-nälkiintynyt näyttelijäorava esittää "humppaa"
Kuuletko miten hän kehoittaa, "naimataan"
Kuuletko miten hän kehoittaa, "naimataan"
Viimeksi muokattu:
Tämä on vanha tuttu, miehellä on parempi ääni kuin minulla!Mongolialainen herrasmies.
Ei ihan ensimmäiseksi osais odottaa tätä!
Jos taso on suunnilleen tämä niin et sä huonosti laula. Ilmeisesti matalalta.Tämä on vanha tuttu, miehellä on parempi ääni kuin minulla!
Tässäkin on hyödynnetty vanhaa hittiä - kuka tunnistaa?
En osaa kurkkulaulua, mutta kyllä minulla on aika voimakas ja kantava ääni. On houkuteltu kuoroonkin, mutta en ole vielä ehtinyt muilta iltamenoilta.Jos taso on suunnilleen tämä niin et sä huonosti laula. Ilmeisesti matalalta.
Tämä herra tais harrastaa kurkkulauluakin. Onnistuisko sellainen sulta? Se on hassun kuuloista!
Laitoit vain lyhytvideoita Chen Xiaozhun laulusta. Tässä kokopitkä video, laulaa perinteisellä tyylillä ja on kaunis kiinalaiskriteerien mukaisesti (aika hoikassa kunnossa).
Juu, kuuntelin tuonkin mutta nuo lyhyet iskivät paremmin. Niistä en löytänyt kokopitkiä.🫤Laitoit vain lyhytvideoita Chen Xiaozhun laulusta. Tässä kokopitkä video, laulaa perinteisellä tyylillä ja on kaunis kiinalaiskriteerien mukaisesti (aika hoikassa kunnossa).
![]()
Ne lyhyet olivat covereita, pidit siis enemmän hänen laulutyylistään kuin musiikistaan.Juu, kuuntelin tuonkin mutta nuo lyhyet iskivät paremmin. Niistä en löytänyt kokopitkiä.🫤
Ääni sopi hyvin kappaleisiin.Ne lyhyet olivat covereita, pidit siis enemmän hänen laulutyylistään kuin musiikistaan.