Oravamusiikkia

Mihin ketjuun tämä kuuluu? Arviota @Lispetti ja @Echo.
Taiwanilaisella musiikkivideolla laulaa Vladivostokista lähtöisin oleva Annie = 安妮 = Anechka Marchenko, kiinan kielikin sujuu. Esiintymisasu on enemmän venäläinen kuin kiinalainen, samoin ulkonäkö. Voiko häntä kutsua tsainaksi?

Tuo lintukaulakoru antaa vihjeen siitä, että hänen juurensa saattavat olla Itä-Siperiaan aikanaan siirretyissä ukrainalaisissa?

 
Viimeksi muokattu:
Nääähh...onks pakko kattoa jos ei haluu...joku 130 cm pitkä stay up- tsirbula kuitenki siellä....nyt tulee uni....:ZzZ:
No en minä sinua voi pakottaa. Mutta kysyinkin juuri siksi, että tuo "tsirpula" ei näytä tai kuulosta tsainalta. Mutta onko hän kuitenkin Taiwanissa asuvana ja vaikuttavana taiteilijana tsaina, vähän niinkuin Ege Zulu suomalaisena?

Pituus kelvannee sinulle, huulet slaavilaisittain täytetyt
 
No en minä sinua voi pakottaa. Mutta kysyinkin juuri siksi, että tuo "tsirpula" ei näytä tai kuulosta tsainalta. Mutta onko hän kuitenkin Taiwanissa asuvana ja vaikuttavana taiteilijana tsaina, vähän niinkuin Ege Zulu suomalaisena?

Pituus kelvannee sinulle, huulet slaavilaisittain täytetyt
Mulla on kyllä niin semmonen last weakness päällä, etten kommentoi...ZzZ...ai nii sais tuoki kuikeli laittaa vaatetta ylleen...
 
Mihin ketjuun tämä kuuluu? Arviota @Lispetti ja @Echo.
Taiwanilaisella musiikkivideolla laulaa Vladivostokista lähtöisin oleva Annie = 安妮 = Anechka Marchenko, kiinan kielikin sujuu. Esiintymisasu on enemmän venäläinen kuin kiinalainen, samoin ulkonäkö. Voiko häntä kutsua tsainaksi?

Tuo lintukaulakoru antaa vihjeen siitä, että hänen juurensa saattavat olla Itä-Siperiaan aikanaan siirretyissä ukrainalaisissa?

Ei oo tsaina, mutta kiva humppa.👍
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
kantelupukille terkut

Nainen X:ssä: ”Ratikassa kohti Eiraa, kyytiin hyppää kolme etnisesti väreilevää 16-17v poikaa.” Ja sitten…..

Koko täältä poistetun ketjun X-teksi luettavissa:

https://x.com/hannagee1/status/1830179230052766041?s=
naisoletetulle siis
Mitä tekemustä kommenteillasi on aasialaista pop-musiikkia käsittelevässä ketjussa?:mad:
 

Yhteistyössä