Orava-merkki keräys

• Viestiketjun aloittaja serlaan pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
serlaan pettynyt
Hieman ottaa päähän kun oli Serlalla orava-merkkikeräys kampanja ja kun lähetti tarpeeksi monta merkkiä sai joko kylpytakin tai unilelun "palkinnoksi".
Keräys loppuin 30.4 ja vieläkään ei ole tuottetta tullut vaikka olen ollut yhteydessä Serlaan jo kolme kertaa. Aina luvataan,että tässä kuussa tulee ( viimeeksi heinäkuussa ), mutta eipä ole vieläkään tullut. Lapsi on odottanut jo kyllästymiseen asti. Minusta Serla huijaa asiakkaita tälläisella merkkien keräyksellä.
Onko ketään kuka olisi tuotteensa saanut tai kuka olisi samassa tilanteessa eli vielä odottelee tuotteita saapuvaksi?

serlaan pettynyt
Itse lähetin kanssa viimeisenä päivänä merkit. Kiva jos on tulossa mut, ihan järjetön on aika odottaa. Aikaisemmin oli myös tällainen keräys ja silloin homma toimi ihan moitteettomasti ja siksi otettiin osaa nytkin.

"vieras"
Meillä on tuo keräys pelittänyt aina ihan hyvin. Kohtuullisessa ajassa on aina palkinnot tulleet. Kylpytakki tuli muistaakseni, kun keräysaikaa oli vielä jäljellä. Joskus siinä keräilyn puolivälissä lähetin merkit.

Kurjaa, ettette ole saaneet keräilytuotteita. Luulen, ettei tässä tapauksessa ole Serlasta riippuvainen asia. Eihän ne itse niitä takkeja ym. valmista vaan tilaavat muualta. Vinkiksi ens kertaa varte: kun noita keräyksiä todennäköisesti on tulossa jatkossakin, niin pistä nyt jo merkit talteen. Siten pystyt lähettämään ne heti uuden kampanjan alussa ja varmimmin saat haluamasi. Välillä tietysti vaihtavat niitä merkkien ilmettä, mutta pari viimeistä keräilyä on ollut sama, eikä nuo paljon vie tilaa tuolla oottamassa.

Muumibuumi
Kyl meille on aina tullut serlan tuotteet siinä noin 8viikossa.. Toisaalta ymmärtää sen, että ilmiselvästi täältäkin huomaa, että viimeisenä päivänä on tullut paljon merkkejä ja takuulla ollut ruuhkaa monessakin mielessä. Niiltä on varmaan takit loppuneet yms..

Mut ei se silti odottajasta ole ollenkaan ymmärrettävää. Varsinkin, jos ei kerrota välillä mitään. Esim, että tuote on väliaikaisesti loppunut...

Yhteistyössä