oran yhdistelmistä kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oratko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oratko

Vieras
Onko kellään kokemusta oran saaga yhdistelmistä? Tai yleensäkkin Oran kärryistä?
http://www.orasel.fi/tu_saaga06.html

Tää sama on jo mitäs nyt ja odotus puolella mutta nyt myös täälä.

Meillä on oran urbanit, otka on sitä "vanhaa kunnon" oraa. Ostettu loppuvuonna -03 ennen sitä hässäkkää, jota oralla sit oli, et valmistus siirtyy ties minne ja niin edel... Tämän jälkeenhän rupesi kyllä tulemaan uusia oran malleja huomattavasti halvemmalla. (meidän taisi maksaa noin 600,-), joten jotain eroa on kai oltava. Onkos nyt sitten vielä jotain suomessa tehtyjäkin malleja taas palannut tuotantoon?
Jokatapauksessa olen ollut todella tyytyväinen kärryihin. Urbanit on siis yhdistelmät jos on kova kantokoppa. Yksi tärkeimpiä syitä ostaa nämä oli se, että oralla oli kantokopissa tilaa huomattavasti enemmän kuin muissa ehdokkaissa, esim brio. Oran jalkapeitto on todella käytännöllinen sivussa olevan vetoketjun ansiosta. Suosittelen, jos vain nämä uudet orat on yhtään vanhojen kaltaisia.

Meillä oran viime vuoden malliset jovit, vielä vaunukäytössä ja olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaani. ovat ihanan tilavat vauvalle ja kevyet työntää. tavarakori alla ansaitsee minusta vielä erityiset pisteet, koska monissa nykyvaunuissa onnettoman pienet kankaiset tavarakorit. hyttysverrkosysteemit sekä tuuletusaukossa että vakiona muutenkin, tosi hyvät, kun eivät pääse hukkumaan ja ovat aina väkisinkin mukana. ja olen pitänyt niitä ihan kätevinä purkaamisen ja kasaamisenkin suhteen. eli minä ainakin voin hyvillä mielin suositella, koska pelkkää hyvää sanottavaa niistä. :)

Meillä myös Oran yhdistelmät ja tosi tyytyväinen oon ollu!
Ostettiin keväällä 2005.
Tosi kätevä tuo selkänojan nostomekanismi. (saa nopeasti ja helposti istumaan/makaamaan. portaaton säätö)
Kevyet työntää. painaa ehkä enemmän kuin muut merkit, mutta ei meillä ainakaan ongelmaksi silti ole muodostunu. jaksaa siis autoon nostaa nainenkin

Yhteistyössä