Oran vaunut

• Viestiketjun aloittaja Tuleva Perheenäiti
  • Ensimmäinen viesti
Tuleva Perheenäiti
Onko kellään kokemusta Oran vaunuista? Vierailimme hetki sitten niiden tehtaanmyymälässä ja vaikuttivat todella hyviltä. Mutta kestävätkö miten käyttöä???

Meillä oli kaksosilla Oran tupla rattaat jatkoperällä vm. -97. Olivat todella hyvät ja kestävät. Kankaat pystyi pesemään koneessa. Myin rattaat pois v. 2000 ja olivat ed. kuin uudet. Suosittelen oman kokemukseni perusteella.

Meillä on oran vaunut jotka ostettu 2003 eli ennen kun tehdas meni konkkaan ja valmistus lopetettiin suomessa. Ny ne vissiin valmistaa täällä enää ihan vähän ja vaunut tehdään kiinassa. Noihin omiin vaunuihin oon tosi tyytyväinen. Itse asustelen täällä pohjoissatakunnassa ja oon paljon nähny noita uusia oran vaunuja täällä ja ne ainakin näyttää aikalailla samanlaisilta kun vm 2003 vaunut. Muuten en kyl osaa sanoo kestävyydestä.

Meillä myös Oran vaunut ostettu 6kk sitten. Olen erittäin tyytyväinen vaunuihin. Niissä kangasosat valmistettu Suomessa ja runko ilmeisesti Kiinassa. Pari viikkoa siirryttiin kantokopasta pelkkiin rattaisiin ja edelleen olen tyytyväinen. Kannattava ostos.

Yhteistyössä