oran lastenvaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
heips! Minä ostin esikoiselle 2 vuotta sitten oran carletto yhdistelmävaunut. olen ollut tyytyväinen ja poika mahtuu vieläkin nukkumaan päikkärit niissä. Viimetalvena kangas vähän ratkesi käsinojansaumankohdalta(vissiin maanantaiversio) mutta ompelin siihen sitten samanvärisen kankaan päälle ja kukaan ei edes huomaa moista muutosta. Vakaat on työntää ja renkaat ei vipota niinkuin joissain halvoissa vaunuissa. Suosittelen lämpimästi!!! =)

mä ostin vuonna -97 ORAn Fondeot, oli käytössä päivittäin(ei ollu autoa) melkein 3,5vuotta. sit ne on ollu lämpimässä varastossa, ja nyt kesäkuussa niille tuli taas käyttöä.
Että hyvin on kestänyt, kankaat ainoastaan aavistuksen haalistuneet.

suosittelen lämpimästi Oraa

Ostettiin esikoiselle pari vuotta sitten oran urbanit ja ja muuten ok paitsi et renkaiden kanssa ollut alusta asti ongelmia. Ne lähtee omille teille rullaa, takuu aikana vaihdettiin niihin uudet "tapit". Tyylikkäät ja hyvät muuten, aiotaan siinä joulukuussa syntyvää kuopusta kärrätä vielä.....

Ostin -03 Oran urbanit, jossa kuulalaakeroidut pyörät ovat siis todella kevyet työntää hiekalla ja lumessa. Olen ollut erittäin tyytyväinen vaunut on myös tilavat. Otin kovan kantokopan vaunuosaan, mikä oli myös mielestäni hyvä ratkasu kun pidän vaunuja kylmässä varastossa ja koppaa sisällä lämpimässä. Koppa menee hyvin vauvalla varasänkynäkin esim. kyläillessä.

Yhteistyössä