Ora merkkiset yhdistelmävaunut.. Onko se hyvä merkki??

  • Viestiketjun aloittaja pöhkisss
  • Ensimmäinen viesti
pöhkisss
Miksi kaikki hehkuttaa emmaljungaa? Mitä siinä on niin ylivoimaista? Onko ora merkkiset vaunut hyvät/kestävät?? Noi emmaljungat on niin hintavia että ne jää pois laskuista..
 
"vieras"
Veljen perheessä on Oran Jovi -yhdistelmät, ostettu v. 2007 syntyneelle esikoiselle ja ovat sittemmin olleet näytössä v. 2009, v. 2011 ja v. 2013 syntyneillä lapsilla. Tuo 2011 syntynyt oli minun lapsoseni, eli meillä oli rattaat lainassa pari vuotta, ja olin tyytyväinen. Edelleen oikein kelpopelit, kulkevat hyvin myös hangessa ja ovat tilavat ja kestävät, ja kankaat ovat käyttömäärään nähden loistavassa kunnossa. Isot ja painavathan nuo on, mutta kulkevat siihen nähden kevyesti, ja ei ne perus-Emmaljungat kovin suurta etumatkaa noissakaan ominaisuuksissa ota. Jarrumekanismi ei ole suosikkini, mutta sitä mun suosikkia (perinteistä Brio Pony tyylistä) ei taideta nykypäivän yhdistelmissä nähdä :D

Jovit oli pitkään meidän ykkösvaihtoehto kun suunniteltiin omien rattaiden ostamista toiselle lapselle, mutta päädyttiin lopulta sirompiin (rattaat oli lopulta lähinnä esikoiselle, vauva kulki enimmäkseen liinassa).
 

Yhteistyössä