Ora istuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Plussat: edullinen, hyvät pehmusteet, helppokäyttöinen turvavyön lukitus ja helppo asennus paikoilleen.

Pitkä miinus siitä, että saa asennettua vain kasvot menosuuntaan!
Toinen miinus siitä, että jää ainakin mun autossa (passat) aika pystyyn asentoon. Lapsi kun nukahtaa istuimeen niin pää nuokkuu helposti eteenpäin.
Meillä tällä hetkellä 15kg / noin 90cm ja vielä mahtuu vallan mainiosti istuimen omiin vöihin - ei mitään kiirettä muuttaa vyöistuimeksi.

Kiitos!

Mullakin on muuten Passat, sattuikin sopivasti. Istuin on hakusessa tuolla isommalle lapselle, joka jo on kasvot menosuuntaan muutenkin, mutta aion kierrättää vanhan istuimen kuopukselle, selkä menosuuntaan asennettuna. Samoissa mitoissakin tuo minun lapseni on, 90-senttinen.

Meillä just tuo sama istuin ja samanvärisenä =)
Poika oli pikkasen alle 3v, kun istuin ostettiin. Nyt poika 4v ja on 105cm pitkä ja hyvin menee vielä niillä istuimen omilla vöillä. Istuimessa paljon säätövaraa ( niska-osaa voi nostaa melko paljon). Meillä tuo niska-osa vielä alimmalla säädöillä, joten vielä pojalla varaa kasvaa vaikka kuinka paljon.
Päälle hyvät sivutuet. Tämä istuin menee niin kauan kun poika istuinta tarvii. Olen ollut tosi tyytyväinen. Helppo laittaa paikoilleen yms. Minulla ei moitittavaa. =)
Ja meillä autona Volvo.

Mun mielestä tuo istuin näyttää jotenkin tosi avoimelta. Ja ilmeisesti tuota istuinta ei ole mikään puolueeton taho testannut, niin en varmaankaan uskaltaisi ostaa.

Yhteistyössä