Optisista harhoista: Mikäs se siellä kuvassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
http://www.elisanet.fi/wfan/youngold.gif
Tääkin on aika kiva! :)

Eka katoin että hitsi ku on ruma nainen kunnes älysin! :D

Mulla ei leikkaa ollenkaan. :'(

Se ruman naisen silmä on tosiasiassa toisen naisen korva, siitä alkaa hahmottumaan ku vaan unohdat sen ruman naisen! :D

Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Jos haluat nähdä oikeita halluja niin peitä silmät siten, että voit pitää silmät auki ja liikutella niitä ja kuuntele radion kohinaa. Kyllä löytyy säpinää, jos vain aivoissa jokin liikkuu.

Ajatteliko joku kokeilla?

En mä kyllä tajunnut tätäkään... :ashamed:

näätkö sä siinä mitään? :) [/quote]

Joo semmosen naisen, joka kattoo jonnekin sinne taakse... Ilmeisesti siitä korvasta tulee silmä toiselle naiselle, mutta sitä en nää millään :) Ehkä mä sit nään vaan kauniita ihmisiä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
En mä kyllä tajunnut tätäkään... :ashamed:

näätkö sä siinä mitään? :)

Joo semmosen naisen, joka kattoo jonnekin sinne taakse... Ilmeisesti siitä korvasta tulee silmä toiselle naiselle, mutta sitä en nää millään :) Ehkä mä sit nään vaan kauniita ihmisiä :saint: [/quote]

Siinä on vanha eukko koukkuleukoineen! :D

Jos haluat nähdä oikeita halluja niin peitä silmät siten, että voit pitää silmät auki ja liikutella niitä ja kuuntele radion kohinaa. Kyllä löytyy säpinää, jos vain aivoissa jokin liikkuu.

Ei. :D

Aika monet näkevät laukkaavia hevosia tai muita juoksevia eläimiä. Joskus väitettiin, että kehon luontaisella kierosuunnalla on merkitystä sen suhteen, mistä ja minne ne ovat menossa.

Ei. :D

Aika monet näkevät laukkaavia hevosia tai muita juoksevia eläimiä. Joskus väitettiin, että kehon luontaisella kierosuunnalla on merkitystä sen suhteen, mistä ja minne ne ovat menossa.

Mä voisin ehkä nähdä juoksevia koiria ja kissoja! :xmas: :D
Mutta oikeesti, en ehkä halua kokeilla, kuulostaa pelottavalta! :/

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
334_large.jpg

Tää on kyl paha... ei varmaan tarvi kattoo sitä kauaakaan, ku jo sekoo pää...

Tuli ihan huono olo tosta.....

MAgee!

Yhteistyössä