Oppitunnin tarpeessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkukontiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
P

Pikkukontiainen

Vieras
Joo olen 14-vuotias tyttönen. Neitsyt, mutta en haluaisi olla - voisiko joku pitää oppitunnin seksistä ja viedä neitsyyteni ? Asun Espoossa. En ole lihava enkä hirveän rumakaan, vain kokematon.

"Opettajan" iällä ei ole ratkaisevaa merkitystä. Kunhan on hellä ja kärsivällinen, eikä minun tarvitse tapaamisen jälkeen kuulla hänestä enää mitään.

En kaipaisi "mene kotiin kasvamaan"-vastauksia, tiedän että olen nuori mutta en jaksa odottaa. Asiallisia vastauksia siis, jooko ?

Itse menetin sinun ikäisenäsi neitsyyden lähes tuntemattomalle pojalle, sellaiselle joka oli minua hurjasti vanhempi ja johon olin kovasti ihastunut. Nykyään olen 20-v ja jos jotain voisin muuttaa elämästäni, niin sen, että tein sen hänen kanssaan, kun olisin voinut tehdä sen vaikka nykyisen poikaystäväni kanssa (hän on siis 22-v, ja itse vein häneltä neitsyyden n. 3 vuotta sitten).

Tähän mennessä en ole vielä katunut mitään niin paljon. Olisi ollut kivempi menettää se jollekin josta oikeasti tykkää.. Että mietihän vielä.

Ps. kärsin nymfomaniasta, ehkä tämän takia toivoisin että en olisi sitä ekaa kertaakaan koskaan tehnyt? Ikuinen risti! Kuka tietää, mutta pikkusiskoille sanon aina samaa. Älkää turhaan kiirehtikö!

Joo olen 14-vuotias tyttönen. Neitsyt, mutta en haluaisi olla - voisiko joku pitää oppitunnin seksistä ja viedä neitsyyteni ? Asun Espoossa. En ole lihava enkä hirveän rumakaan, vain kokematon.

"Opettajan" iällä ei ole ratkaisevaa merkitystä. Kunhan on hellä ja kärsivällinen, eikä minun tarvitse tapaamisen jälkeen kuulla hänestä enää mitään.

En kaipaisi "mene kotiin kasvamaan"-vastauksia, tiedän että olen nuori mutta en jaksa odottaa. Asiallisia vastauksia siis, jooko ?

jos niin ei se mikään iso homma ole mutta olen kyllä vastuun tuntoinen
sillä lailla että homman aina hoidan kunnolla orgasmiin jos toiseenkin
se että milloin on oikea aika lienee silloin kun sen itse päättää
sen olevan kirjaudu ja heitä meiliä

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.